پرسپولیس دوباره به تختی بازگشت

مرجع خبری پرسپولیس : اصرار سازمان لیگ به برگزاری همزمان بازیهای هفته نوزدهم که هیچ گونه حساسیتی ندارند باعث شده تیم سایپا نتواند در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس باشد و با برگزاری این بازی در کرج هم مخالفت شده است.

در اين ارتباط قرار است سازمان ليگ در روز شنبه تصميم نهايي را در مورد محل برگزاري بازي سايپا – پرسپوليس اتخاذ كند هرچند كه از صحبت‌هاي مديرعامل سايپا اينطور استنباط مي‌شود كه احتمال برگزاري بازي در ورزشگاه تختي تهران بيشتر است.

آرش كوشا در این خصوص گفت: به جهت ميزبان بودن سايپا ما تاكيد بر انجام بازي تيم‌مان در ورزشگاه انقلاب كرج داريم و اين موضوع را نيز اطلاع داده‌ايم اما شوراي تامين استان البرز قبول نكرده كه بازي ما با پرسپوليس در ورزشگاه انقلاب برگزار شود.آنها شفاهاً مخالفتشان را به ما اعلام كرده‌اند.

 

 

وي در ادامه افزود: بعد از تبديل شدن كرج به استان البرز در واقع بازي ما با پرسپوليس اولين ديدار بزرگي است كه قرار بود در اين استان برگزار شود اما اين امر هنوز محقق نشده است. با اين وجود ما پيگير آن هستيم كه كماكان در استان البرز ميزبان پرسپوليس باشيم هرچند كه فعلا شوراي تامين مخالفت است.

باشگاه سايپا دو سالي است كه تمايل خود را براي ميزباني از استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه انقلاب اعلام كرده اما به دليل مخالفت شوراي تامين شهر كرج اين موضوع محقق نشده است. اين موضع باعث شده سايپا دو بازي خانگي خود را در خارج از خانه برگزار كند كه قطعا به ضرر اين تيم خواهد بود.

 

كوشا در اين رابطه گفت: چند سال از برگزاري مسابقات سايپا در ورزشگاه انقلاب مي‌گذرد حتي مسابقات آسيايي ما نيز دو سال پيش با ظرفيت كامل در ورزشگاه انقلاب برگزار شد. الان هم تمام شرايط براي بازي با پرسپوليس مهياست و ما كماكان پيگير اين موضوع خواهيم بود تا در ورزشگاه انقلاب ميزبان پرسپوليس باشيم اما اگر اين اتفاق نيافتد بازي احتمالاً در ورزشگاه تختي تهران انجام مي‌شود. با اين حال چنانچه به هر دليلي بازي ما با پرسپوليس در ورزشگاه انقلاب برگزار نشود سعي خواهيم كرد ديدار خانگي‌مان با استقلال را در ورزشگاه انقلاب برگزار كنيم تا از اين به بعد همه بازي‌هايمان در استان البرز برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)