مرجع خبری پرسپولیس : مهدي شيري هافبك پرسپوليس كم‌كاري بازيكنان اين تيم را رد مي‌كند. او در گفتگو مي‌گويد قبل از بازي با سايپا، بازيكنان پرسپوليس عهد كرده بودند كه بايد اين تيم را ببرند و آن قدر تلاش كنند تا بعد از بازي جنازه‌شان بيرون بيايد .


بازي را به سختي از سايپا برديد.
به دليل شكست‌هاي قبلي برد و كسب سه امتياز براي تيم ما فوق‌العاده مهم بود. اين سه امتياز به سختي براي ما به دست آمد چون به لحاظ روحي و رواني شديدا تحت فشار بوديم. اما خوشبختانه بازيكنان ما با ارايه يك بازي منطقي موفق شدند حريف را تحت فشار قرار بدهند و بازي را ببرند.  


با وجود فاصله 12 امتيازي‌تان با ذوب‌آهن به قهرماني اميدواريد؟  

كار ما براي قهرماني سخت است اما با توجه به بازي‌هاي باقي مانده ما نااميد نيستيم. قطعا با شروع بازي‌ها تمام توانمان را به كار خواهيم گرفت تا با كمك هواداران، پرسپوليس را به جايگاه واقعي‌اش برسانيم.  

 برخي اعتقاد دارند بازيكنان پرسپوليس در زمين كم‌كاري مي‌كنند؟
 مسائل روحي رواني و برخي مشكلات ديگر باعث شده بود تا بعضي از بازيكنان به شكل ناخواسته شرايط روحي و رواني خوبي نداشته باشند اما انصافا كسي در پرسپوليس كم‌كاري نمي‌كند.  

 در مورد تيم سايپا چه نظري داري؟
سايپا تيم خوبي است اما من فكر مي‌كنم از ابتداي بازي بيشتر به فكر بازي دفاعي برابر ما بود. شايد همين موضوع باعث شده بود ما موقعيت‌هاي گل زيادي به دست نياوريم اما ما با ارايه يك بازي منطقي نهايتا به خواسته‌مان رسيديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)