پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان «یحیی گل‌محمدی» با برتری قاطعانه برابر پیکان گام محکمی برای پوکر قهرمانی برداشتند.

«مهدی شیری» با اشاره به برتری ۳ بر یک پرسپولیس برابر پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال افزود: دیدار خوبی را شاهد بودیم. پیکان هم بر خلاف جایگاهش در جدول تیم دست و پا بسته‌ای نبود اما سرخپوشان با ارائه یک بازی خوب و منطقی توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و در نهایت هم در این دیدار پیروزی قاطعانه‌ای بدست آورند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه امسال با روندی که پرسپولیس در پیش گرفته، می‌توانیم خیلی زودتر از سال‌های قبل مقتدرانه ترین قهرمانی فوتبال ایران را شاهد باشیم اما هنوز کار تمام نشده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هنوز کار تمام نشده است. هنوز ۸ فینال دیگر هم باقی مانده. هواداران هم دوست دارند تا با حداکثر امتیاز این قهرمانی تثبیت شود و به همین خاطر تا آخرین بازی باید بجنگند و خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. پرسپولیس با این پیروزی قاطعانه، گام محکمی برای قهرمانی برداشت.

شیری اضافه کرد: پرسپولیس در ادامه لیگ هم بازی‌های مهمی دارد. آن هم مقابل تیم‌هایی که برای بقا باید بجنگند. به همین خاطر کار سختی پیش روی شاگردان یحیی است. امیدوارم بازی به بازی همینطور روند خوب تیم حفظ شود تا در پایان اتفاق خوبی را شاهد باشیم.

وی در مورد غیبت هواداران در این دیدار تصریح کرد: هواداران پرسپولیس عنصر مهمی برای موفقیت تیم هستند. به طور قطع اگر تیمی هم از غیبت هواداران متضرر شود، آن پرسپولیس خواهد بود اما بازیکنان به خوبی شرایط را درک کردند و در نهایت هم توانستند با ارائه عملکردی خوب پیروز این دیدار شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به وقفه‌ای که در مسابقات لیگ افتاد، نگران شرایط پسا کرونایی تیم بودیم اما کادر فنی نشان داد از حضور مربیان خوب و با دانشی بهره می‌برد و بازیکنان هم نشان دادند که از آمادگی خوبی برخوردارند. با این شرایط نگرانی بابت لیگ نداریم و امیدوارم تیم تا شروع لیگ قهرمانان آسیا هم بتواند این روند خوب خودش را حفظ کند.

وی در مورد دیدار پرسپولیس برابر شاهین در هفته آتی لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نباید تیم‌های انتهای جدولی را دست کم گرفت. آنها به خاطر شرایطشان در جدول مجبور هستند انتحاری بازی کنند و ممکن است مشکل ساز شوند اما امیدوارم این روند خوب تا پایان لیگ هم حفظ شود تا با آمادگی خوبی پای به لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)