مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: نمی‌توانند هفته‌های متوالی از یک تیم حمایت کنند.

فارس، خلیل صالحی پس از ترک جلسه اتحادیه باشگاه‌های کشور در خصوص برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت. مخصوصا اینکه بازی در تهران و ورزشگاه آزادی است. پرسپولیس هم روحیه خوبی دارد و ما کار مشکلی را در پیش خواهیم داشت اما ناگزیر هستیم که امتیازات عقب‌افتاده را جبران کنیم. انگیزه زیادی داریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی درباره اخراج سعید حلافی خاطرنشان کرد: حلافی حرکت ناشایستی انجام داد که هرچند سال یک بار به ندرت اتفاق می‌‌افتد. حرکت او باعث خشم هواداران شد و به صلاح باشگاه و خود او بود که از بین برود.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید به نظر شما مسئولان می‌خواهند شرایطی را ایجاد کنند که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، گفت: این حرف‌ها را قبول ندارم.  این موضوع را قبول ندارم چگونه می‌توانند چند هفته متوالی از یک تیم حمایت کنند. ارتباطات گسترده وجود دارد اما نمی‌توان این مسائل را مطرح کرد. بعید است که ناظران و مربیان طی هفته‌های متوالی شرایطی را ایجاد کنند که یک تیم قطعا برنده شود و نهایتا به قهرمانی جام حذفی برسد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره جام حذفی یادآور شد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. من سابقه قهرمانی با برق شیراز را دارم و این امکان وجود دارد که با صنعت نفت هم بتوانم به قهرمانی برسم. کار سختی پیش رو داریم اما همانطور که گفتم جام حذفی جام شگفتی است.

وی درباره استعفای کفاشیان گفت: اگر این موضوع بر اساس راهکار قانونی باشد و شخص دیگری که فوتبالی است همانند دادکان ریاست را برعهده بگیرد به فوتبال ما کمک می‌کند اما اگر بر اساس فشارها و روابطی باشد که این موضوع را به وجود آورد تبعات منفی‌ خواهد داشت.

وی درباره اینکه وزارت ورزش از ابتدا با ریاست کفاشیان موافق نبود یادآور شد: به نظر می‌رسید که وزارت ورزش با چنین موضوعی موافق نباشد زیرا وقتی نماینده آنها رای نیاورد اصرار بر تکرار انتخابات و منتفی کردن آن طبیعی بود که این مشکلات را به وجود آورند تا اینکه بخواهند از فدراسیون برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)