سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با توجه به مسیر های صعود به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی ترجیح می دهیم در گروه خود دوم شویم.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بنا بر اعلام امیرحسین پورمحمد مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتسال، علی صانعی در نشست خبری دیدار با اسپانیا که جمعه شب در سالن نشست خبری ورزشگاه "هوماک" شهر بانکوک برگزار شد در خصوص بازی عنوان کرد: در نیمه اول اسپانیا بهتر بازی کرد و با دو گل به پیروزی رسید اما در نیمه دوم این ایران بود که نمایش بهتری داشت.

وی با بیان اینکه تساوی در دیدار برای هر دو تیم عادلانه بود خاطرنشان کرد: بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که خودشان باشند و راحت بازی کنند. می دانستم که بازیکنان ایران جوان هستند و تجربه بالایی ندارند اما اگر بازی خودشان را کنند می توانند بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند که همین طور هم شد و توانستیم در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: اسپانیا به واسطه حضورش در 20 سال اخیر یکی از باتجربه ترین تیم های جام جهانی است و طبیعی است که بازی کردن با چنین تیمی برای بازیکنان جوان ما سخت است. اما ما در مسابقات مختلفی با اسپانیا بازی کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم که همین امر سبب شد این بار هم نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

صانعی افزود: ما از سال گذشته جوانگرایی را در تیم ملی فوتسال ایران آغاز کرده ایم و از همان زمان هدفمان حضور موفق در جام جهانی بود. اینکه ما توانستیم بازی باخته 2 بر صفر را با تساوی عوض کنیم نشان می دهد که چقدر قدرت فوتسال ایران بیشتر شده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز صانعی در خصوص هدف گذاری تیم ملی برای نتیجه گیری در گروه گفت: با توجه به مسیر سخت تیم اول تا رسیدن به فینال ، با مشورتی که با کادرفنی کردیم تصمیم گرفتیم در گروه دوم شویم تا مسیر آسان تری داشته باشیم و با توجه به اینکه بازی آخر همزمان با بازی اسپانیا برگزار می شود این امر میسر است. در عین حال برای ما فرقی نداره اول شویم یا دوم و در هر صورت عزم خود را جزم کرده ایم به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)