تجلیل از جانبازان ، پیشکسوتان و سه پرسپولیسی خوش شانس

مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی در صحبت‌های خود در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازیکنان این تیم، از جانبازان جنگ تحمیلی و پیشکسوتان پرسپولیس تقدیر کرد و دسته اول را سازنندگان مملکت و دسته دوم را سازنندگان پرسپولیس نامید.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از صرف شام در اردوی سرخ پوشان برای دربی، با اشاره به جانبازانی که میهمان اردوی سرخ پوشان بودند، گفت:  جانبازان با فداکاری و رشادت در کنار همرزمان خود مملکت را از گزند دشمن نجات دادند. امروز اگر پرسپولیس و مملکت هست به خاطر رشادت و جانبازی این عزیزان است.

 

کاشانی سپس با اشاره به پیشکسوتان حاضر در جلسه افزود: این بزرگان جوانی و سلامت خود را برای پرسپولیس هزینه کردند. آنهم در دورانی که امکانات فوتبال مانند امروز نبود. آن‌ها بخشی از تاریخ پرسپولیس هستند که حضورشان باعث افتخار ماست.

 

امشب در کنار  ما جانبازانی هستند که مملکت را ساخته‌اند و پیشکستونانی نیز حضور دارند که پرسپولیس را ساخته‌اند.

کاشانی در ادامه داشتن جدول موفقیت را عامل پیشرفت انسان دانست:” برای موفقیت هر فرد باید جدول موفقیتی وجود داشته باشد که پنج مرحله دارد این مراحل می‌توانند به موفقیت فرد کمک کنند. نخست ،اینکه فرد باید به بهتر شدن فکر کند. رهایی از گذشته نافرجام به ما برای رسیدن به آینده‌ای بهتر کمک می‌کند. مثل بازی ملوان که الان باید آن را فراموش کنید. دوم، هدف گذاری مشخص است. اگر هدف مشخصی نداشته باشیم بازنده خواهیم بود. اولگنار سولشیر مهاجم ذخیره منچستر یونایتد مثال خوبی در این مورد است. اینکه به او ذخیره طلایی منچستر می‌گفتند، نشان از تعیین یک هدف مشخص بود. وقتی از او می‌پرسیدند تو که تنها 10 دقیقه بازی می‌کنی، چرا از اولدترافورد نمی‌روی؟ اینگونه جواب می‌داد که، من خانواده‎‌ای به نام منچستر یونایتد دارم و اگر در حد 10 دقیقه هم بتوانم به آن کمک کنم برایم کافی است.”

کاشانی ادامه داد:” برنامه داشتن سومین پایه جدول موفقیت است. می‌خواهم بپرسم که چند نفر ما برنامه داریم؟ وقتی از بازیکن می‌پرسند هدف تو چیست؟ می‌گوید می‌خواهم ترانسفر شوم. اما این جواب را بدون اینکه حرفه‌ای فکر کند یا برنامه خاصی داشته باشد می‌گوید. چهارم اینکه باید برنامه‌مان را درست اجرا کنیم. پنجمین اصل جدول موفقیت هم این است که سعی کنیم کیفیت زندگی و جامعه خود را تغییر دهیم.”

او در ادامه به بازیکنان تیم چند نکته را تذکر داد:” همیشه یادتان باشد گذشته، گذشته است و نگاهتان رو به آینده باشد. سعی کنید خود و دیگران را ببخشید و همیشه شکرگذار باشید. فراموش نکنید که همیشه باید باورها را از نو بسازیم.”

کاشانی از حضور سه تن از هواداران پرسپولیس که به قید قرعه و تحت برنامه پرسپولیس کارت به هتل اسپیناس آمده بودند تشکر کرد و درباره این برنامه گفت:” برای اولین بار در تاریخ فوتبال پرسپولیس، کارت هواداری به هواداران عرضه شد. پیش از این از این ایده سو استفاده‌هایی شده بود اما چیزی که امسال در باشگاه اتفاق افتاد، عرضه طبق وعده کارت هواداری به هواداران بود و همانطور که قول آن داده شده بود هر هواداری با ثبت نام در این برنامه به راحتی صاحب کارت هواداری شده است.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)