خبرگزاری پرسپولیس : حاشیه های داوری بازی پرسپولیس و سایپا همچنان ادامه دارد.

«آقا ديدي عليرضا چند تا اشتباه داشت اما خدا شانس بده چطوري ازش طرفداري كردند.» اين مكالمه داوراني بود كه بعد از تماشاي صحنه‌هاي اشتباه عليرضا فغاني در جريان بازي پرسپوليس – سايپا درباره تفاوت‌هايي كه مسوولان كميته داوران از جمله حسين عسگري بين داوران مي‌گذارند صحبت مي‌كردند.

 

كارشناس برنامه نود، نوذر رودنيل به اين نكته اشاره كرد كه فغاني چند پنالتي براي پرسپوليسي‌ها نگرفته است و پيش از آن هم هوشنگ نصيرزاده در صحبت‌هايش از اشتباهات و نگرفتن پنالتي‌هاي پرسپوليس گفته بود اما واكنش حسين عسگري به عنوان رييس دپارتمان داوري و يدا… سليماني دبير كميته داوران در نوع خود جاي تعجب داشت.

 

زماني كه اين دو مسوول به اين نكته اشاره كرده بودند كه مگر فغاني چند اشتباه داشت؟! و بدون توجه به اشتباهات اين داور از او حمايت كردند در حالي كه همين مسوولان كميته داوران بعضي از داورها را به خاطر كوچكترين اشتباه چند جلسه محروم مي‌كنند پس چطور اشتباه فغاني به چشم آنها نمي‌آيد. اگر اين حمايت‌ها به خاطر اين است كه فغاني كانديداي جام جهاني است آيا بهتر نيست با گوشزد كردن اين اشتباهات او را براي حضور هرچه بهتر در جام جهاني آماده كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)