پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال گفت داور مسابقه راه آهن برابر استقلال از اعلام یک ضربه پنالتی تیم میزبان خودداری کرد.

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری برنامه شب گذشته نود با اشاره به این مطلب در کارشناسی داوری مسابقه تیم های راه آهن و استقلال با برتری یک بر صفر آبی پوشان پایتخت گفت: در این مسابقه سه بار توپ به دست مدافعان برخورد کرد که یک بار پنالتی اتفاق افتاد. دو بار توپ به دست ساموئل از استقلال و یک بار به دست قربانی از راه آهن درون محوطه جریمه برخورد کرد که در یکی از صحنه های مربوط به ساموئل و همچنین صحنه مربوط به قربانی با توجه با اینکه فاصله کم بوده و بازیکن دست خود را می کشد عمدی در کار نیست و خطایی رخ نداده است اما در صحنه نخست ساموئل توپ با فاصله بسیار زیاد از بازیکن روانه شد و خطای پنالتی برای راه آهن رخ داده است که داور از اعلام آن خودداری کرد.

 

همچنین در یک صحنه در آستانه ورود به محوطه جریمه بهادر عبدی با خطای پژمان نوری متوقف شد که مشکوک به پنالتی به نظر می رسید اما خطا بیرون رخ داد و داور باید یک کارت زرد به نوری نشان می داد.

 

این کارشناس داوری در خصوص مسابقه تیم های نفت و پرسپولیس هم گفت: برخلاف نظر رئیس دپارتمان داوری معتقدم بازیکن تیم نفت در صحنه ای که گل مردود این تیم وارد دروازه شد یک قدم از آخرین مدافع پرسپولیس جلوتر بود و اعلام آفساید صحیح بود. همچنین در صحنه ای که خلعتبری به دلیل اعتراض کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد واقعا روی این بازیکن خطا صورت گرفته بود و بازیکن نفت زانوی او را زد که فغانی از اعلام خطا خودداری کرد و موجب اعتراض خلعتبری شد. درباره درگیری میثم حسینی و بازیکن نفت تهران هم باید بگویم در برخورد او با بازیکن حریف عمدی در کار نبود. خطای محسن مسلمان روی بازیکن نفت نیز با توجه به اینکه به قصد تصاحب توپ انجام شد خطای شدید به حساب نیامده و کارت زرد برای آن کافی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)