مرجع خبری پرسپولیس : مالک و مديرعامل باشگاه نساجي مازندران از صدور حکم جلب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ آزادگان خبر داد.

کوروش رحماني در مورد شکايتش از مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: در اين مورد قبلا توضيحات لازم را داده‌ام که هيچ فايده‌اي نداشت. در همين زمينه حکم جلب کفاشيان و بهروان رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ آزادگان صادر شده است.

وي در مورد اينکه آيا حکم جلب کفاشيان و بهروان را باشگاه نساجي گرفته تأکيد کرد: ما اين کار را نکرديم و قانون اين کار را انجام داده است. ما کسي نيستيم که بخواهيم اين کار را انجام بدهيم. آنها سه روز مهلت داشتند تا به دادسراي کارکنان دولت مراجعه کنند که در حال حاضر 5 روز از اين مهلت گذشته است.

رحماني در پاسخ به اين سؤال که همچنان مي‌خواهيد اين حکم جلب را دنبال کنيد گفت: مملکت قانون دارد و طبيعي است که اين کار را انجام دهيم. البته ما کاره‌اي نيستيم و اين برعهده مرجع قضايي است چرا که بعد از مهلت سه روزه‌اي که داشتند بايد اين اتفاق بيفتد.

مالک باشگاه نساجي در مورد علت شکايت از مسئولان فدراسيون گفت: عدم اجراي دستور مقام قضايي باعث شد اين اتفاق بيفتد. در تاريخ 24 مرداد سال 89 با دستور دادگاه قرار بود تمام قرارداد‌ها با امضاي من باشد اما آقايان بدون امضاي من قراردادها را ثبت کردند به همين دليل دوباره شکايت کرديم که آنها نيامدند.

وي تأکيد کرد: در تاريخ 22 مرداد ماه يک بار در دادگاه حاضر شده و طبق صورتجلسه‌اي که شد قبول کردند با ما همکاري کنند اما دوباره کارهاي ديگري کردند که منتهي به آن شد تا دادگاه آنها را دوباره احضار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)