هافبک وسط تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن یک باشگاه بزرگ است و همه چیز در تیم فوتبال به خوبی پیش می‌رود و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم تیمی متفاوت را از ذوب‌آهن خواهیم دید.

عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در کل روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود و بازیکنان با انگیزه خاصی به تمرینات خود ادامه می‌دهند. اردوی مالزی از هر نظر عالی بود. 3 بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم که در دو بازی پیروز شدیم و در یک بازی هم به تساوی دست یافتیم. به هر حال این بازی‌های دوستانه به آماده سازی تیم بسیار کمک می‌کند و در اردوی مالزی به اهداف خود رسیدیم. امیدوارم بتوانم برای ذوب‌آهن در بازی با پرسپولیس به میدان بروم.

وی افزود: ذوب‌آهن از هر نظر بر پرسپولیس برتری دارد، هرچند که احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم. ذوب آهن با انجام تمرینات منسجم و آنالیز این تیم تهرانی می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد. ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

عباسی در پاسخ به این سووال که در نیم فصل دوم ذوب‌آهن چگونه خواهد بود، گفت: اعتقاد دارم در نیم فصل دوم تیم متفاوتی را از ذوب‌آهن خواهید دید چرا که از هر نظر بهتر شده‌ایم. شک نکنید با آماده‌سازی مطلوبی که داشتیم از نیم فصل اول بهتر خواهیم بود. ذوب آهن تیم بزرگی است و نباید در رده هشتم یا نهم جدول باشد. زمانی جزو مدعیان اصلی قهرمانی بودیم پس باید سعی کنیم به همان جایگاه 4 سال پیش باز گردیم.

هافبک وسط تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح‌کرد: در اردوی مالزی از هر نظر آماده‌تر شدم و پیشرفت خوبی داشتم. اگر تمرکز داشته باشیم شکست هیچ تیمی مشکل نیست هر چند که بازی سختی برابر پرسپولیس در روز 10 بهمن خواهیم داشت. پرسپولیس تیم با تجربه‌ای است و از کادر فنی مجربی سود می ‌رد.باید از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم و با حمایت هواداران پرسپولیس را با شکست بدرقه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)