پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم برنده در شهرآورد تهران با یک تیر دو نشان خواهد زد چرا که هم به قهرمانی نزدیک تر می شود و هم لیگ را با یک برد فوق العاده دنبال می کند.

حسین عبدی با اشاره به دربی پیش رو پایتخت گفت: این شهرآورد بازی اول سال ۹۸ محسوب می شود و هر تیمی که این بازی را با برد پشت سر بگذارد می تواند ادامه سال را با روحیه خوبی طی کند.
وی افزود: امتیازات هر دو تیم در جدول رده بندی نزدیک به هم است و برنده این بازی از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است.
مربی پیشین پرسپولیس خاطر نشان کرد: هر تیمی برنامه بهتری برای این بازی داشته باشد می تواند ورق را به نفع خود برگرداند. استقلال در چند وقت اخیر خیلی پیشرفت کرده و با تیم نیم فصل اول فاصله زیادی دارد از طرفی تیم برانکو هم در چند بازی آخر عملکرد خوبی داشته و هجومی بازی می کند.
وی اضافه کرد: به طور حتم هواداران در شهرآورد پیش رو بازی زیبایی را شاهد خواهند بود چرا که هر دو تیم در حال حاضر روحیه پیروزی طلبی دارند و همین موضوع باعث هجومی شدن بازی خواهد شد. امیدوارم هر اتفاقی که در این بازی رقم می خورد به سود پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)