دوشنبه 14 اردیبهشت(13:14) 

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي جديد تيم فوتبال الشارجه امارات درباره علت كناره‌گيري از ليگ قهرمانان آسيا گفت: بازيكنان ما به دليل برگزاري مسابقات داخلي بسيار خسته هستند.
 

باشگاه الشارجه امروز با انتشار بيانيه مجددي در سايت خود به نقل از رئيس باشگاه نوشت: بازيكنان تيم ما به دليل حضور فشرده در مسابقات داخلي خسته هستند و علاوه بر اين با توجه به تغيير كادر فني ترجيح داديم براي تطبيق بهتر بازيكنان با سرمربي جديد و تمركز بيشتر بازيكنان روي مسابقات داخلي از ليگ قهرمانان آسيا كنار برويم.

در ادامه بيانيه تاكيد شده است: علاوه بر موارد ذكر شده، بايد پذيرفت با توجه به نتايجي كه الشارجه در ليگ قهرمانان آسيا كسب كرده، ديگر نتايج بازي هاي ما برابر پرسپوليس و الغرافه تاثيري در سرنوشت گروه B نخواهد داشت. به همين دليل با ارسال نامه اي به فدراسيون فوتبال امارات و ضمن عذرخواهي از آنها انصراف خود را از ادامه مسابقات اعلام كرديم.
عبدوالوهاب عبدول قادر، سرمربي جديد تيم فوتبال الشارجه نيز در اين زمينه اظهار داشت: مسابقات داخلي امارات فشار زيادي روي بازيكنان ما آورده و خستگي مهره هاي تاثير زيادي روي نتايج الشارجه داشته و براي ادامه مسابقات ترجيح مي دهيم كه در يك جبهه بجنگيم.
 

کناره گیری تیم فوتبال الشارجه امارات از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لغو دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به سوژه اول فوتبالدوستان ایرانی مقیم امارات تبدیل شده است. آنها در ملاقات با بازیکنان و همراهان تیم سپاهان از آنها در خصوص سفر سرخپوشان به دبی سئوال می کردند.

انتظار هواداران و طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس برای ورود این تیم که قرار بود صبح دوشنبه راهی دبی شود بی نتیجه باقی ماند چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا با کناره گیری الشارجه از لیگ قهرمانان موافقت کرد تا دیدار روز چهارشنبه دو تیم لغو شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)