مرجع خبری پرسپولیس : سازمان ليگ اعلام كرد امكان تعويق بازى استقلال و پرسپوليس وجود ندارد و اين دو تيم بايد در تاريخ ششم فروردين ماه با يكديگر ديدار كنند.

 

برگزارى شهرآورد تهران در ايام نوروز اعتراض دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را به دنبال داشته اما با اين وجود سردار عزيز محمدى رييس سازمان ليگ اظهار داشت: اعتراض هاى باشگاه استقلال و پرسپوليس به اطلاع سازمان ليگ رسيده ولى بايد عرض كنم امكان جابجايى در برنامه ليگ وجود ندارد و اين دو تيم بايد در تاريخ ششم فروردين ماه به مصاف هم بروند.

 

عزيزمحمدى در ادامه با تشريح برنامه هاى سازمان ليگ تصريح كرد: برنامه دو تيم تا پيش از فرا رسيدن سال ۱۳۹۰ پر است و عملا امكان برگزارى شهرآورد در سال ۸۹ وجود ندارد. اما در سال ۹۰ ، تيم ملى فوتبال كشورمان در تاريخ نهم دى ماه كه فيفا دى است با يك تيم خارجى بازى مى كند.

 

پ

س در تاريخ هاى يازدهم و دوازدهم فروردين به واسطه اين بازى و مسايل ديگر نمى توانيم براى استقلال و پرسپوليس بازى بگذاريم. از سوى اين دو تيم در تاريخ ۱۶ و ۱۷ فروردين ماه نيز در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان مى روند ، پس بهتر آنكه دربى در همان تاريخ تعيين شده برگزار شو.

 

آيا امكان برگزارى بازى پس از فروردين ماه وجود ندارد
عزيزمحمدى در پاسخ به اين پرسش مى گويد: خير. ما همين جورى از برنامه هاى خود عقب هستم. تيم هاى استقلال ، پرسپوليس و سپاهان درگير ليگ ، جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا هستند و بايد اين موارد را نيز درنظر گرفت.

 

بازى سپاهان و پرسپوليس در جام حذفى برگزار نشده و سپاهان يك بازى معوقه نيز در ليگ دارد. اگر تمام اين موارد را در نظر گيريم به اين نتيجه مى رسيم كه سازمان ليگ بهترين زمان ممكن را براى برگزارى شهرآورد در نظر گرفته است.

 

رييس سازمان ليگ در پايان با انتقاد از رسانه ها عنوان داشت: ما انتظار داريم رسانه ها كمك حال سازمان ليگ باشند و اين موارد را به اطلاع علاقه مندان به فوتبال برسانند تا آنها بدانند كه به چه دليل سازمان ليگ، شهرآورد را در ايام نوروز برگزار مى كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)