مرجع خبری پرسپولیس : در ديدار پرسپوليس و پاس همدان كه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، استقبال تماشاگران جالب نبود و نکته عجیب اینکه برای اولین بار میزان تماشاگران در طبقه بالا بیشتر از طبقه پایین مشاهده شد!

 

بسياري از مربيان، بازيكنان و مديران معتقدند كه گران بودن بليت باعث شد كه تماشاگران زيادي به استاديوم‌ها نيايند. عزيزمحمدي رييس سازمان ليگ اما نظر ديگري دارد و باز هم تاكيد مي‌كند كه قيمت بليت‌ها به هيچ عنوان ارزان نخواهد شد.

 

عزيزمحمدي در مورد استقبال كم تماشاگران كه خيلي‌ها مي‌گويند به دليل گراني بليت است مي‌گويد: «من فكر نمي‌كنم دليلش اين باشد.

 

 

در اين هفته ورزشگاه يادگار امام تبريز براي ديدار تراكتورسازي و ذوب‌آهن نزدیک به پر شد و در ديدار صنعت نفت و فولاد خوزستان هم 20 هزار نفر به استاديوم آمدند. در بازي استقلال و سپاهان هم ديديد كه جمعيت زيادي به ورزشگاه آزادي آمد.»

 

او در مورد استقبال كم تماشاگران از بازي پرسپوليس و پاس همدان مي‌گويد: «اين بازي در شرايط خاصي برگزار شد و به دليل تعطيلات خيلي‌ها به مسافرت رفته بودند. در بازي هفته بعد استقلال و سايپا كه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود مطمئن باشيد كه تماشاگران زيادي به استاديوم مي‌آيند.»

 

رييس سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال كه آيا قرار نيست قيمت بليت‌ها ارزان شود تاكيد مي‌كند: «خير، اين اتفاق نخواهد افتاد در ضمن بايد بگويم كه قيمت بليت‌ها در ايران خيلي پايين‌تر از كشورهايي است كه در ليگ قهرمانان آسيا سهميه دارند.»

 

عزيزمحمدي در پايان در مورد انتقاد قلعه‌نويي از برنامه‌هاي تيم ملي و سازمان ليگ كه گفته بي‌برنامه بودن از اين برنامه بهتر است، فقط به گفتن اين جمله كوتاه بسنده مي‌كند: «دست قلعه‌نويي درد نكند!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)