مرجع خبری پرسپولیس : مالک باشگاه استيل‌آذين از ادامه حضور تيم فوتبال اين باشگاه در چهار بازي پاياني فصل خبر داد.

 

حسين هدايتي پس از جلسه‌اي كه در فدراسيون فوتبال با مهدي تاج و عزيز محمدي داشت، اظهار كرد: به احترام مردم و براي اينكه فوتبال ما آسيب نبيند و باشگاه‌هاي ديگر متضرر نشوند، تصميم گرفتيم كه فصل دهم ليگ برتر را به پايان برسانيم.

 

وي در ادامه با بيان اينكه نمي‌خواهيم سرنوشت ساير باشگاه‌ها با انصراف ما از ليگ، تغيير كند و به آنها ظلم و جفا شود، افزود: ادب و اخلاق(!) حكم مي‌كند كه چهار بازي پاياني فصل را نيز انجام دهيم.

 

هدايتي سپس بار ديگر تاكيد كرد: تا زماني كه بسترهاي لازم براي حضور بخش خصوصي در فوتبال فراهم شود از فوتبال دور خواهم بود.

وي در همين رابطه گفت: خداحافظ فوتبال، ولي بعد از چهار هفته.

وي در ادامه درباره احكام صادره از سوي كميته‌ي انضباطي فدراسيون فوتبال درباره اتفاقات پس از ديدار تيمش برابر پرسپوليس تهران نيز گفت: اگر اين احكام بر طبق قانون صادر شده‌اند به آنها احترام مي‌گذاريم ولي مهمتر از راي كميته انضباطي، اتفاقي است كه براي فوتبال ما افتاد و بسيار زشت بود. اميدوارم ديگر شاهد اينگونه اتفاقات نباشيم.

هدايتي در ادامه خاطر نشان كرد: به نشانه اعتراض به مشكلاتي كه براي تيمم به وجود آمده است، در چهار بازي آينده با تركيبي از بازيكنان اميد و بزرگسال وارد ميدان مي‌شويم.

مالك باشگاه استيل‌آذين در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا در فصل آينده نيز از فوتبال دور خواهد بود، گفت: به آن دسته از افراد عوام‌فريب و شايعه‌پراكني كه مي‌گويند ما از نظر مالي توانايي اداره يك تيم را نداريم، مي‌گويم اگر بستري براي فعاليت بخش خصوصي فراهم شود و افراد منافق و سودجو از فوتبال دور شوند، نه تنها در يك رشته، بلكه در رشته‌هاي ديگر ورزشي كار خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)