مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا محمد گفت : از آنجایی که به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم باید پاس را در همدان شکست دهیم .

عليرضا محمد افزود: از لحاظ شرايط روحي در بهترين وضعيت قرار دارم و به طور حتم در مقابل تيم فوتبال پاس همدان در رقابت هاي جام حذفي پيروز خواهيم شد چراكه بازيكنان ما تمام تلاش خود را خواهند كرد تا در اين رقابت ها به عنوان قهرماني دست پيدا كنند.

وي در ادامه گفت: تيم فوتبال پاس همدان از مديريت، كادر فني و بازيكنان خوبي سود مي برد و مطمئناً حريف با انگيزه ایست اما با شناختي كه از بازيكنان تيم پيروزي دارم بدون شك پيروز اين ديدار خواهيم بود.

محمد همچنين تصريح كرد: از اينكه با دعوت به اردوي تيم ملي فوتبال توانستم نتيجه زحماتم را بگيرم خوشحالم و تمام تلاشم را خواهم كرد تا در ليست نهايي قطبي براي سه ديدار باقي مانده تا رسيدن به جام جهاني قرار بگيرم.

وي ادامه داد: در جام باشگاه هاي آسيا مطمئناً با صعود به مرحله بعدي كار سختي پيش رو خواهيم داشت اما در فوتبال چيزي قابل پيش بيني نيست و فكر مي كنم حتي ما شانس رسيدن به قهرماني در آسيا را داريم.

محمد خاطرنشان كرد: در مسائل اخير تيم پيروزي و رفتن پيرواني، مسئولين باشگاه بهتر از من در جريان بوده و پاسخگو هستند اما به شخصه معتقدم پيرواني در اين فصل براي تيم زحمت كشيده و نبايد در حق وي بي انصافي شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)