مرجع خبری پرسپولیس: عليرضا حافظي، گزارشگر ، كارشناس و مجري راديو ورزش دار فاني را وداع گفت.

مجري و كارشناس راديو ورزش كه 49 سال داشت شامگاه شنبه ـ چهارم دي ماه ـ حدود ساعت 22  به ديار باقي شتافت.

 

مرحوم حافظي سابقه‌ي 10 سال كار در راديو ورزش به عنوان مجري، كارشناس و گزارشگر را در كارنامه داشت. او به عنوان كارشناس با برنامه‌هايي چون «پنجره رو به شب» و «جهان فوتبال» همكاري مي‌كرد و به ندرت گزارش مسابقات ورزشي در راديو ورزش را هم انجام مي‌داد.

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني در پيامي در گذشت ناگهاني عليرضا حافظي يکي از مجريان پرتلاش راديو ورزش را به جامعه رسانه ايي و خانواده داغدار اين مرحوم تسليت گفت.

 

 

علي سعيدلو که به منظور ديدار با امير قطر بامداد امروز عازم دوحه شده است پس از اطلاع از درگذشت عليرضا حافظي در تماسي گفت: حقيقتا از شنيدن اين خبر متاثر شدم و بر خود لازم دانستم فقدان نابهنگام اين مجري و کارشناس و نويسنده توانمند رسانه هاي ورزشي را ابتدا به خانواده محترم و بزرگوارش و سپس به جامعه رسانه ايي کشورمان تسليت بگويم.

 

اداره كل روابط عمومي سازمان تربيت بدني نيز درگذشت عليرضا حافظي را به خانواده داغدار اين مرحوم و جامعه رسانه ايي كشورمان تسليت گفت.

 

عليرضا حافظي که بيش از 10 سال با صداي گرم و ماندگارش به عنوان کارشناس و گوينده در راديو ورزش فعاليت مي کرد، در شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي در گوانگژو آخرين ماموريت کاري خود را انجام داد و پس از بازگشت با مشکلات حاد ريوي مواجه شد و پس از چند روز بستري شدن در بيمارستان، شنبه شب ديده از جهان فروبست.

 

مسعود اسکويي مدير روابط عمومي راديو ورزش در مورد برگزاري مراسم تشييع و ختم مرحوم عليرضا حافظي گفت: از آنجا که ايشان کارمند وزات نيرو بودند مراسم تشييع آن مرحوم صبح روز دوشنبه از مقابل توانير برگزار خواهد شد. ضمن اينکه مراسم ختم آن مرحوم نيز از ساعت 15 الي 16:30 دقيقه روز پنجشنبه هفته جاري در مسجد بلال صدا و سيما برگزار خواهد شد.

 

مرجع خبری باشگاه پرسپولیس درگذشت صدای ماندگار رادیو ورز عليرضا حافظي را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه‌اي تسليت مي‌گويد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)