مرجع خبری پرسپولیس : انتشار مصاحبه با علی اکبریان، فوتبالیست سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس، موجی از تأسف را در بین هواداران به وجود آورد و بازتاب بسیاری داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از گروه خبر؛ جمعی از دوستداران فوتبال، تماس‌هایی با نویسنده مطلب گرفته و چگونگی واقعه را جویا شدند، عده‌ای نیز اعلام انزجار کردند و البته عده‌ای بسیار نیز داوطلب کمک شدند و پیشنهاد کردند ستادی برای امدادرسانی به کلیه فوتبالیست‌های در بند اعتیاد تشکیل شود.

 

لازم به یادآوری است که یکی از سایت‌های اینترنتی، ضمن انتشار این خبر، اطلاع‌رسانی کرده و می‌گوید، علی اکبریان محکوم به اعدام است و به زودی حکم درباره او اجرا خواهد شد، این مطلب موجی از نگرانی را ایجاد و دوستداران فوتبال را دلواپس کرد.

  

اما طبق اظهارات قانونی و عناوین درج شده در پرونده اکبریان، تاکنون هیچ‌گونه حکمی درباره او صادر نشده و فقط اتهام‌هایی علیه او وجود دارد. برای محکومیت نیاز به جلسه‌های متعددی است و در صورت اثبات اتهام‌ها حکم صادر خواهد شد.

 

حال آنکه، علی تا این لحظه فقط بازجویی مقدماتی را پشت‌سر گذاشته و بنا به اظهار خودش موادی که از او کشف شده، جنبه دارویی داشته و به خیال او تنها برای رهایی از اعتیاد بالا مصرف داشته است ضمناً، موتوری مسروقه به دست آمده که سارق موتور ادعا کرده آن را از علی اکبریان خریداری کرده و این اتهام نیز هنوز در دست بررسی است.

در روزهای آینده، درباره پیشرفت در این پرونده مطالب تکمیلی را به اطلاع علاقه‌مندان فوتبال خواهیم رساند. 

نکته نگران‌کننده اینکه، اکبریان خود اعتراف کرد که در بند دو به‌سر می‌برد و در این بند عمدتاً، اعدامی‌ها نگهداری می‌شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)