پرسپولیس نیوز : در شبی که علی دایی به عنوان بهترین مهاجم فوتبال ایران بعد از انقلاب انتخاب شد، رئیس فدراسیون فوتبال به شائبات مختلف درباره عملکردش و حضور برادر همسرش در فدراسیون پاسخ داد.

 برنامه این هفته نود با سئوال بهترین مهاجم نوک بعد از انقلاب اختصاص داشت و گزینه‌های کریم باوی، فرشاد پیوس، علی دایی، حمید علیدوستی، رضا عنایتی، علی اصغر مدیرروستا، صمد مرفاوی و وحید هاشمیان  برای این نظرسنجی در نظر گرفته شده بود.

سورپرایز دختر فوتبالیست ایرانی
ابتدا الهام فرهمند بازیکن تیم آینده سازان که گل وی در برنامه هفته گذشته جزو گل‌های برتر فوتبال قرار گرفته بود، اولین میهمان نود بود. او که از طریق اسکایپ با فردوسی پور صحبت می‌کرد، انتخاب گلش به عنوان یکی از گلهای برتر را سورپرایز بزرگی دانست و این اقدام فردوسی پور را گام بلندی در جهت پیشرفت فوتبال بانوان دانست.

بررسی عملکرد نمایندگان ایران در آسیا
سپس گزارشی از دیدارهای سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی مقابل حریفان آسیایی خود پخش شد. کاوه رضایی مهاجم ذوب آهن بعد از پایان دیدار با لخویا گفت: دیدار ما با فنرباغچه ترکیه قبل از شروع لیگ خیلی به ما کمک کرد تا نحوه بازی مقابل تیم‌هایی که کلاس بالاتری دارند را یاد بگیریم.

صحبت‌های تلخ اکبر کارگرجم
اکبر کارگرجم پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال که همچنان با بیماری خود دست به گریبان است، صحبتهایی را درباره وضعیتش انجام داد. وی با بیان اینکه تحت شیمی درمانی بوده است، به پرداخت هزینه‌هایش توسط دوستان و شرکت پیشکسوتان اشاره کرد.

کارگرجم درباره اینکه آیا از فدراسیون فوتبال کمک خواسته است یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم در فدراسیون فوتبال کسی مرا بشناسد!

کفاشیان؛ از افشای رای ایران تا شائبه برادر همسر
علی کفاشیان یکی از میهمانان حضوری برنامه نود بود که مانند گذشته دل و دماغ خندیدن و شوخی نداشت. او درباره رای فدراسیون فوتبال در انتخابات فیفا، به صورت غیرمستقیم خبر داد که به شیخ سلمان رای داده است چون منافع فوتبال ایران اینطور ایجاب می کرده است. وی همچنین اعتراف کرد که برای تعامل با وزارت ورزش نواب رئیس و دبیر فدراسیون را تغییر داده است. رئیس فدراسیون فوتبال همینطور از فشارها برای برکناری اش خبر داد و گفت: هشت سال برای فوتبال زحمت کشیده ام و دلم نمی آید آنرا رها کنم.

وی درباره شائبات حضور برادر همسرش در فدراسیون هم گفت: قبل از اینکه با طباطبایی فامیل باشم، دوست بودم و او شخص مورد اعتمادم است. اگر ۱۰۰ میلیارد تومان هم به طباطبایی بدهم مطمئنم که آن پول را به من می دهد. خیالم از این بابت راحت است. من این کار را روی دیگران هم کرده بودم ولی خیالم اصلا راحت نبود!

آرزوی لیورپولی فردوسی پور برای پسر آرام تیم ملی!
مهدی ترابی بازیکن ملی پوش تیم سایپا دیگر میهمان برنامه نود بود.  وی در خصوص آمار عجیب گلزنی اش در باشگاه و تیم ملی تاکید کرد: در تیم سایپا در ۴۰ بازی فقط یک گل زده ام ولی آمار گلزنی ام در تیم ملی خوب است. وی درباره کم حرف بودنش خاطرنشان کرد: درست است اینجا ساکت و آرامم ولی در زمین فوتبال و داخل خانه اینطور نیستم!

ترابی با بیان اینکه در حال حاضر ترم چهارم رشته مدیریت است، گفت:  در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنم. اگر در اردو نباشم، در امتحانات پایان ترم شرکت می کنم.

وی درباره اینکه طرفدار کدام تیم خارجی است، با شوخی خطاب به مجری برنامه نود که طرفدار تیم لیورپول است، گفت: لیورپول نه، من طرفدار رئال مادرید هستم. هدف اول من بازی در اروپا است. الان هم کلاس انگلیسی می روم.

فردوسی پور هم در پایان صحبت‌هایش با ترابی ابراز امیدواری کرد که وی یک روز در تیم لیورپول بازی کند!

گلایه حاج صفی از زبان آلمانی و مجله کیکر!
گزارشگر نود با حضور در باشگاه اف.سی فاو فرانکفورت گزارش کوتاهی از احسان حاج صفی تهیه کرده بود. حاج صفی درباره آخرین وضعیتش در تیم فرانکفورت گفت: خوشبختانه در تیم جا افتاده ام. در حال یادگیری زبان آلمانی هستم ولی این زبان خیلی سختتر است انگلیسی است. باشگاه برای ما هفته ای سه جلسه کلاس گذاشته است ولی واقعیت این است که زبان سختی است.

وی افزود: با سرمربی و دیگر بازیکنان دست و پا شکسته انگلیسی صحبت می کنیم. یک دوست آلمانی هم دارم که اگر کار واجب داشته باشم از او کمک می گیرم.

بازیکن تیم ملی درباره نمرات پایین مجله کیکر به وی هم گفت:  اصلا توجهی به نمرات این مجله ندارم. عملکرد من خوب بوده است ولی کیکر نمرات پایینی به من داده است. من کار خودم را می کنم و سعی دارم بهترین عملکرد را داشته باشم.

منصوریان: دارستانی شرایط روحی خوبی نداشت
علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت میهمان تلفنی برنامه نود بود. وی درباره درگذشت اکبر دارستانی و سکته وی در تمرین، گفت: حوالی ظهر دوشنبه با دارستانی صحبت کردم و گفتم بخشی از تمرینات را انجام بدهد. البته دارستانی نسبت به مسائل مالی و روحی و روانی بازیکنان خیلی حساس بود و دوشنبه هم با من در اینباره صحبت کرد. این فشارهای روحی و مالی و همه چیز دست به دست هم داد تا این مرد عزیز را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت یادآور شد: دارستانی در پنج شش روز گذشته شرایط روحی و مالی خوبی نداشت. قرار شد مراسم تشییع پیکر دارستانی صبح چهارشنبه از ورزشگاه امجدیه صورت بگیرد و مراسم بزرگداشت هم روز جمعه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.

دایی با اختلاف بهترین مهاجم شد
در برنامه این هفته، حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفر در نظرسنجی پیامکی انتخاب بهترین مهاجم نوک ایران بعد از انقلاب شرکت کردند که علی دایی با 73.4 درصد و با اختلاف نسبت به سایر گزینه‌ها اول شد و فرشاد پیوس با ۱۰ و رضا عنایتی با ۵ درصد دوم و سوم شدند.

ترکیب تیم منتخب پس از انقلاب:
دروازه بان: احمدرضا عابدزاده
خط دفاع: جواد زرینچه- سیدجلال حسینی- محمد پنجعلی- مجتبی محرمی

هافبک: کریم باقری- اشکان دژاگه- مهدی مهدوی کیا- علی کریمی
خط حمله: خداداد عزیزی – علی دایی


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)