هافبک استقلال خوزستان گفت: من، حسن و مهدی از بچگی باهم بزرگ شده ایم و حالا می توانیم هر خط دفاعی را از پا دربیاوریم.

رحیم زهیوی  درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی با ذوب آهن یک فینال به تمام معنا بود که خدا را شکر توانستیم با کسب سه امتیاز قهرمان نیم فصل شویم. خودم هم که از دقیقه 70 به زمین آمدم توانستم یک پاس گل ارزشمند را برای مهدی زبیدی بفرستم که از این بابت خوشحالم.

فکر نمی کردم قهرمان نیم فصل شویم

وی درباره اینکه آیا تصور میکرد تیمش بتواند قهرمان نیم فصل شود خاطرنشان کرد: حقیقتش را بخواهید نه. ابتدای فصل با صحبت هایی که انجام داده بودیم فکر می کردیم که رده دوم یا سوم را از آن خود کنیم اما اصلا به قهرمانی نیم فصل فکر نمی کردیم. از هفته سیزدهم به بعد بود که به صورت جدی برای کسب این عنوان جنگیدیم و خدا را شکر این مهم اتفاق افتاد.

هافبک استقلال خوزستان درباره نقش عبدالله ویسی در این موفقیت افزود: عبدالله ویسی چه از لحاظ روحی و روانی و چه از لحاظ فنی تیم ما را در بهترین شرایط ممکن قرار داده است. در کنار ایشان وجود دو کمک مربی کاربلد هم به موفقیت استقلال خوزستان سرعت بیشتری بخشیده است.

وی درباره نقش فرناندو خسوس در به بار نشستن موفقیت حال حاضر استقلال خوزستان تاکید کرد:خسوس دروازه بان فوق العاده ای است. علی رغم اینکه 32 سال سن دارد از آمادگی بالایی برخوردار است. به نظر من او و رحمتی بهترین دروازه بان های حال حاضر فوتبال ایران هستند. در حضور او احساس اعتماد به نفس به بازیکنان تیم القا می شود.

علی دایی بالای سرم می بود؛ مثل مهدی طارمی می شدم

زهیوی در پاسخ به این سوال که چرا این قدر دیر به فوتبال ایران معرفی شد خاطرنشان کرد: چهار سال قبل در نفت تهران بازی می کردم. زمانی که حسین فرکی و منصور ابراهیم زاده هدایت این تیم را بر عهده داشتند. متاسفانه این دو عزیز اصلا اهل ریسک نبودند و به من فرصت چندانی برای بازی نرسید. شاید اگر آن موقع مربی مثل علی دایی یا همین عبدالله ویسی بالای سر من بود الان می توانستم مثل مهدی طارمی که شده که شده مهدی طارمی برای خودم کسی باشم. البته هنوز دیر نشده و من 28 سال سن دارم و فکرهای بزرگی در سرم می پرورانم.

وی درباره عملکرد فوق العاده خط حمله استقلال خوزستان متشکل از خود او، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید اذعان داشت: هر سه ما اهل سوسنگرد هستیم و از بچگی با هم بزرگ شدیم. البته رفاقت حسن و مهدی با هم بیشتر است. من 8 سال است که در سطح اول فوتبال ایران بازی می کنم و آن دو نفر 4 سال بعد از من حضور داشتند. خوشحالم که لقب ZBZ را به ما سه نفر داده اید. وجود ما سه نفر هر خط دفاعی را آزار می دهد و هیچ تیمی نمی تواند مقابل ما مقاومت کند. من دو گل زدم و 4 پاس گل دادم. حسن با 8 گل به دنبال آقای گلی است و مهدی زبیدی هم چند گل سه امتیازی به ثمر رسانده است. هر تیمی بخواهد یکی از ما را بگیرد دیگری به راحتی می تواند کار را تمام کند.

پیشنهاد پرسپولیس جدی باشد؛ قطعا می روم

شماره 10 استقلال خوزستان درباره شایعه پیشنهاد داشتنش از پرسپولیس گفت: شنیده ام که پرسپولیسی ها مرا می خواهند. اگر این طور باشد مطمئن باشید نیم فصل به این تیم خواهم رفت. نه تنها پرسپولیس بلکه استقلال هم اگر پیشنهاد بدهد قبول خواهم کرد. من به دنبال پیشرفت هستم. متاسفانه در فوتبال ما فقط به گلزن توجه می کنند و کسی به پاسور توجهی نمی کند. اگر به پرسپولیس بروم می توانم مثل کمال کامیابی نیا که توانست به تیم ملی برسد موفق شوم. نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما می توانم علی کریمی جدید ایران باشم. به ندرت بازیکنی مثل من در ایران پیدا می شود که این توانایی ها را داشته باشد.

بازیکن سوسنگردی استقلال خوزستان درباره اینکه آیا به تیم ملی هم فکر می کند یا خیر، تصریح کرد: چراکه نه. می توانم با حضور در تیم های مطرحی چون استقلال و پرسپولیس به تیم ملی هم دعوت شوم. به کار خودم ایمان دارم و می دانم که در تیم ملی به بازیکنی در پست من احتیاج است. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

بعید می دانم بیت سعید استقلال را ترک کند

وی درباره اینکه آیا حسن بیت سعید هم مثل او در نیم فصل استقلال خوزستان را ترک خواهد کرد یا خیر افزود: می دانم حسن هم پیشنهاد دارد. اما بعید می دانم استقلال خوزستان را ترک کند. چرا که شانس او در اینجا گرفته است و بازیش کاملا در چشم است. در حالی که من این طور نیستم و باید جایی بازی کنم که دیده شوم.

زهیوی در پایان درباره اینکه آیا او هم مثل بیت سعید ابتدای فصل در تست فولاد حضور پیدا کرد یا خیر، بیان داشت: به من هم زنگ زدند و گفتند منتظر فولاد بمانم اما دیگر تماس نگرفتند و من هم در حالی که از سایپا، پدیده، راه آهن و پرسپولیس پیشنهاد داشتم به خاطر عبدالله ویسی به استقلال خوزستان آمدم. همان طور که می دانید من فصل پیش در نفت آبادان در لیگ یک عنوان آقای گلی را کسب کردم اما در عین تعجب نه جایزه آقای گلی را به من دادند و نه پدیده لیگ شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)