مرجع خبری پرسپولیس :  قبل از سفر به آبادان قول داده بود كه باز هم گل مي‌زند و اين كار را هم كرد.


غلامرضا رضايي كه در 4 بازي گذشته، 3 گل زده و يك پاس گل داده، نشان داده تا اينجاي كار بهترين خريد پرسپوليس بوده و توانسته انتظارات را برآورده كند.



ظاهرا بازي سختي مقابل صنعت نفت آبادان داشتيد اما در نهايت با گل زيبايي كه زدي، توانستيد ببريد و دومين پيروزي پياپي را به‌دست آوريد و به صدر جدول نزديك‌تر شويد.

ما از قبل مي‌دانستيم بازي سختي در پيش داريم و برابر تيمي بازي مي‌كنيم كه تازه به لي گ برتر صعود كرده و انگيزه بالايي دارد. اين شرايط بازي را براي ما خيلي سخت كرده بود ضمن اينكه آنها در 3 بازي قبلي خود پيروز شدند و صدرنشين بودند اما برنامه كادر فني تيم ما براي اين بازي خيلي كامل‌تر بود و توانستيم اين بازي را ببريم. آنقدر برنامه كادر فني خوب و دقيق بود كه دقيقا ما مي‌دانستيم در اين بازي چه مي‌خواهيم چون اين تيم را 2 بار جز به جز آناليز كرده بوديم


و مي‌دانستيم كه خيلي خوب، سرعتي و تكنيكي بازي مي‌كنند.به هرحال بازي سختي بود، در كنار آن، گرماي شديد هم سختي بازي را دو چندان كرده بود اما ما خيلي خوب و با برنامه ظاهر شديم و با توجه به زحمتي كه بچه‌ها كشيدند، مستحق پيروزي بوديم و به آن هم رسيديم.

 

البته شايد بشود گفت تا حدودي شانس هم با پرسپوليس يار بود چون در نيمه دوم نفتي‌ها خيلي خوب كار كردند و موقعيت‌هاي خوبي هم داشتند.
اگر دقت كرده باشيد مي‌بينيد كه در طول بازي چه تيمي موقعيت‌هاي زيادي خلق كرد. ما در اين بازي خيلي برتر از حريف بوديم و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم كه يكي از آنها گل شد.

البته من منكر اين نمي‌شوم كه نفت تيم قدرتمندي نبوده. نه، اتفاقا آنها هم خيلي قوي بودند اما ما بابرنامه بوديم.

 


بعد از اينكه براي تيم‌ات گل زدي، خيلي خوشحالي كردي. اين خوشحالي بيش از حد، دليل خاصي داشت؟


نه، دليل خاصي نداشت. براي من هم فرقي نمي‌كند چه كسي گل بزند، مهم پيروزي تيم است. در اين بازي هم گل، تنها به نام من ثبت نشده و به حساب كل تيم است.
من فقط زحماتي كه تيم كشيد را به ثمر نشاندم و خوشحالي من به اين خاطر بود كه خستگي بچه‌ها با اين گل از تن‌شان درآمد. در كنار آن هم خوشحال بودم كه توانستم هواداران را خوشحال كنم. اين برد را به هواداران تقديم مي‌كنم.


به هرحال بعد از اين گل نفت آبادان فشار زيادي آورد. فكر مي‌كني بازي برتر نفت در نيمه دوم ناشي از فشار طبيعي بازي بود يا اينكه پرسپوليس افت بدني كرد؟


ما در نيمه دوم افت نكرديم بلكه نفتي‌ها فشار آوردند كه آن‌هم با توجه به نتيجه بازي طبيعي بود، چون حريف چيزي براي از دست دادن نداشت و ما هم مجبور بوديم دست به عصا باشيم و از گلي كه زديم محافظت كنيم. به هرحال اين 3 امتياز براي ما خيلي مهم بود و پيروزي در اين بازي باعث مي‌شد با روحيه بهتري آماده بازي با راه‌آهن شويم.
در هر صورت ما به خواسته‌مان رسيديم و مطمئن باشيد ما امسال حرفه‌اي‌تر از قبل ظاهر مي‌شويم و بازي‌هاي خوبي انجام خواهيم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)