مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن این تیم در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، ایده نو انتخاب بهترین بازیکن هفته پرسپولیس با رای هواداران که از هفته اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور از سوی پایگاه مرجع خبری به کار گرفته و اجرا شد پس از 13 هفته مورد توجه پایگاه های دیگر هم قرار گرفته و انجام آن آغاز شده است.


با انجام نظرسنجی هفته دوازدهم برای مسابقه پرسپولیس برابر ذوب آهن ، غلامرضا رضایی با کسب 931 رای از 1975 آرای ارسالی ، معادل 47 درصد آرا رتبه نخست را به خود اختصاص داد . پس از وی محمد نوری با 28 ، و هادی نوروزی با کسب 9/5 درصد مکان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


جمعه شب به همین دلیل غلامرضا رضایی در اروی پرسپولیسی ها مورد تقدیر حبیب کاشانی قرار گرفت.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه هفته دوازدهم برابر ذوب آهن موفق شد رقیب صدرنشین خود را با دو گل در ورزشگاه آزادی از پیش رو بردارد.

 

با احتساب انتخاب این هفته این چهارمین بار بود که رضایی به عنوان بازیکن برتر هفته پرسپولیس انتخاب شد . غلامرضا رضایی با 4 بار انتخاب پس از محمد نوری قرار دارد که در طول دوازده هفته برگزاری نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس با 5 بار انتخاب در صدر جدول رده بندی بهترین بازیکنان قرار دارد.

 

نظرسنجی هفتگی انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس با امکان انتخاب نامحدود همه بازیکنان ، در طول مسابقات لیگ برتر برگزار شده و در پایان با جمع امتیازات هر بازیکن ، بهترین بازیکن فصل پرسپولیس انتخاب خواهد شد .

 

ریز آمار

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)