مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: نمي‌دانم چرا در شرايطي هستيم كه همه از تيم ملي انتقاد مي‌كنند.

 

غلامرضا رضايي اظهار داشت: به دليل سفري كه به امارات داشتم هنوز خستگي در وجودم است و مجبورم در اين چند روز خوب ريكاوري كنم و در كنارش تمرينات سبك انجام دهم تا به پرسپوليس كمك كنم.

 

وي گفت: مجبورم اتفاقات در فرودگاه امارات را فراموش كنم. به غير از اين ديگر نمي‌توانم كاري انجام دهم. اگر بخواهم به فكر آن ماجرا باشم هيچ كاري نبايد انجام دهم و فقط به آن موضوع فكر كنم. الان براي من مهم موفقيت برد پرسپوليس است كه بايد تمام تلاشم را انجام دهم.

رضايي درباره بازي با روسيه گفت: واقعا فوتبال خيلي خوبي به نمايش گذاشتيم. روسيه تيم دست و پا بسته‌اي نبود. ما در بيشتر دقايق توپ و ميدان را در دست داشتيم و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم.

رضايي گفت: نشان داديم كه فوتبال ايران تمام نشده و حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. اگر به تيم ملي برسند و از اين شرايطي كه همه فقط انتقاد مي كنند خارج شويم روزهاي بهتري در انتظار ما است و ما به مراتب نتايج بهتري را خواهيم گرفت. تيم ملي پتانسيل خوبي دارد و اي كاش مي‌توانستيم در بازي با كره اين طور بازي كنيم.

وي درباره ديدار فرداي پرسپوليس و راه آهن عنوان كرد: بازي بسيار سختي داريم. آنها تيم خيلي خوب و فرصت طلبي هستند و فوتبال را بسيار عالي بازي مي‌كنند ولي ما هم براي اين بازي برنامه‌هاي ويژه‌اي داريم و انشاء‌الله مي‌رويم تا به سه امتياز بازي برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)