پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:‌ هوادارانی که در دربی بلیت استقلالی بخرند در دربی برگشت نمی‌توانند بلیت تیم میزبان را خریداری کنند.

سعید فتاحی در حاشیه دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال، در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تغییر زمان دیدار این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: درخواستی از باشگاه پرسپولیس به ما نرسیده است. ما با مسئولان این باشگاه صحبت و دیدارهای بعدی آنها را هم بررسی کردیم. دوست داشتیم استقلال هم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کند تا در این مرحله دربی داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد. ما مشکلی از این بابت نداریم.

وی ادامه داد: چون دیدار رفت پرسپولیس مقابل السد روز دهم مهر برگزار می‌شود، پنجم مهر را که یک روز پنجشنبه است، به‌عنوان روز برگزاری دربی تعیین کردیم، این در حالی است که مطابق قاعده باید دربی را در روز جمعه می‌گذاشتیم تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره انتخاب داور دربی ۸۸ نیز تصریح کرد: این سؤال را از کمیته داوران بپرسید.

فتاحی در مورد اینکه چگونه قانون ۹۰ به ۱۰ را می‌توانند اجرا کنند زیرا ممکن است هواداری با لباس آبی بیاید اما طرفدار پرسپولیس باشد، گفت: بلیت‌فروشی اکنون در دست باشگاه‌ها است از هواداران می‌خواهیم این مسائل را رعایت کنند ما قانون ۹۰ به ۱۰ را در دربی اجرا خواهیم کرد واقعاً نمی‌شود هواداران را تشخیص داد. مثلاً ممکن است در ایتالیا هم یک هوادار یوونتوس با پیراهن این تیم وسط تماشاگران حریف بنشیند اما این را بدانید وقتی هواداری در این دربی بلیت میزبان (استقلال) را می‌خرد در دربی برگشت با آن کد ملی فقط می‌تواند جزو خریداران ۱۰ درصدی که تیم مهیمان هستند را تهیه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)