مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دوزاری رویانیان دیر می‌افتد، به همین دلیل علیه من مصاحبه می‌کند.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال قبل از آغاز مراسم انتخاب برترین‌های لیگ دوازدهم اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی قابل تقدیر است و باید از کسانی که در فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند قدردانی شود.

وی درباره اینکه تا چه اندازه این انتخابات قابل قبول است،‌ گفت: به هر حال سلیقه‌ها متفاوت است، امیدوارم به جایی برسیم که بدون نظرهای تحمیلی و سیاسی‌کاری کسانی که حقشان است به درستی انتخاب شوند.

مدیرعامل استقلال در رابطه با دیدار با دیناموکیف اوکراین و هزینه‌هایی که برای سفر به این کشور داشته‌اند گفت: استقلال یکی از برترین تیم‌های آسیاست و همیشه به عنوان مدعی خود را مطرح کرده است. یکی از دلایل دعوت دیناموکیف از تیم ما هم همین موضوع است. تمام هزینه‌های ما را در این سفر اسپانسر متقبل شده است و حتی بلیط رفت و برگشت ما برای استقلال مجانی تمام شده است.

وی در رابطه با قرارداد با بازیکنان جدید گفت: قرار شده است روز شنبه با آندرانیک تیموریان صحبت کنیم تا او به استقلال بیاید. با نکونام هم قرارداد دو ساله داریم و او شخصیت ویژه‌ای دارد. به تازگی‌ هم صاحب پسر شده است و پسرش هم گفته بود تا پول نگیری قرارداد نبند(باخنده).

فتح‌الله‌زاده در رابطه صحبت‌های رویانیان هم عنوان کرد: رویانیان بعضی‌ وقتها دوزاریش دیر می‌افتد و به خاطر همین علیه من مصاحبه کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)