مرجع خبری پرسپولیس : اميرحسين فشنگچي هافبك پرسپوليس ادعا مي‌كند كه تيمش مي‌تواند قهرمان جام حذفي و ليگ شود.

 

او گفت:« به نظر من تيم ما جوان است و اين دو تا بازي نشان داد كه داريم به هماهنگي كامل مي‌رسيم. من فكر مي‌كنم ما مي‌توانيم در جام حذفي و ليگ قهرمان شويم. بازي‌اي كه ما در برابر ذوب‌آهن كرديم نشان داد كه قهرماني در ليگ دور از دسترس نيست. در جام حذفي هم ما راه نسبتاً آساني داريم و مي‌توانيم قهرمان شويم.»

 

با وجود اينكه فشنگچي در پرسپوليس يك مهره ثابت است ولي هنوز نتوانسته بازي‌هايي را كه در صبا انجام مي‌داد در اين تيم تكرار كند. او معتقد است شرايط بازي در پرسپوليس زمين تا آسمان با بازي كردن در صبا فرق دارد:

 

« بازي كردن در پرسپوليس زمين تا آسمان با بازي كردن در صبا فرق دارد. من زمانيكه در صبا بازي مي‌كردم تمام هدفم اين بود كه در بازي با استقلال و پرسپوليس خوب بازي كنم چون اين بازي‌ها پخش مستقيم مي‌شد. الان هم هر تيمي جلوي پرسپوليس بازي مي‌كند انگيزه زيادي دارد تا بتواند خودي نشان دهد.»

 

به نظر مي‌رسد تيم پرسپوليس از نداشتن يك مهاجم تمام كننده در اين فصل رنج مي‌برد. با اين حال هافبك پرسپوليس معتقد است در تيمش مهاجمان خوبي بازي مي‌كنند:«ما در تيم‌مان هادي نوروزي و غلامرضا رضايي را داريم و هر دو مهاجمان خوبي هستند. آنها به خوبي جايشان را در زمين عوض مي‌كنند و من فكر نمي‌كنم از اين بابت مشكلي داشته باشيم.»

 

تيم پرسپوليس روز شنبه موفق شد استيل‌آذين بحران‌زده را با نتيجه دو بر صفر شكست دهد. فشنگچي معتقد است استيل‌آذين با مشكلات داخلي روبرو است: «من فكر مي‌كنم اين تيم مشكل داخلي دارد وگرنه تيم بزرگ و پرمهره‌اي است. من مطئنم اگر مشكلات داخل اين تيم حل شود آنها به روزهاي خوب خودشان باز مي‌گردند.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)