پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «کریم باقری» کاپیتان بیرون زمین است و حضور نداشتن او در جمع سرخپوشان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

«مرتضی فنونی‌زاده» درباره حضور «کریم باقری» در کادر فنی تیم ملی و جدایی احتمالی از پرسپولیس افزود: همه «کریم باقری» را دوست داریم و می‌دانیم که او چقدر پرسپولیسی است. من یک بار مقابل تیم میلان کنار باقری بازی کردم که باعث افتخارم است. اینکه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال یا فدراسیون اصرار دارند باقری در تیم ملی باشد کار اشتباهی است، باقری اول باید مربی پرسپولیس باشد و بعد از آن سرمربی تیم ملی شود.

وی ادامه داد: البته همه ما سرباز تیم ملی هستیم و باید به تیم ملی خدمت کنیم اما سووال من این است که حضور یا عدم حضور «کریم باقری» در کادر فنی تیم ملی چه تاثیری دارد؟ اما حضورش نداشتن او در پرسپولیس بسیار تاثیرگذار است. باقری تمام حاشیه‌های پرسپولیس را جمع می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به نظر من باقری کاپیتان بیرون از زمین پرسپولیس است. اگر من جای او باشم بین پرسپولیس و تیم ملی، پرسپولیس را انتخاب می‌کنم. اگر قرار است باقری به تیم ملی برود باید به عنوان سرمربی باشد نه دستیار. پرسپولیس از نبود باقری ضرر می‌کند اما اگر باقری در تیم ملی نباشد اتفاقی رخ نمی‌دهد.

فنونی‌زاده درباره دیدار پرسپولیس و شاهین بوشهر گفت: بازی مقابل تیم‌های ته جدولی هم سخت و هم آسان است. سخت از این بابت که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و آسان از این بابت که می‌شود به این تیم‌ها گل‌های زیادی زد. آنها وقتی انتحاری بازی کنند از نظر دفاعی متزلزل می‌شوند. با تمام احترامی که برای مردم بوشهر قائلم اما فکر می‌کنم شاهین مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشته باشد. فقط جای هواداران در ورزشگاه خالی است که پرسپولیس را در این بازی حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)