قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: پول متعلق به ما که به حساب استقلال واریز شده ظاهرا بیش از مبلغی است که ما گفتند!

تابش در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتقال طلب این باشگاه از AFC به حساب باشگاه استقلال و اینکه آیا سپاهان در جریان بوده و توافقی هم برای بازگشت آن شده است نیز  گفت: بنده خیلی در جریان این موضوع هم نیستم؛ حالا آن پول که به حساب سپاهان برمی‌گردد اما طبق آنچه شنیده‌ام ظاهرا همه پول را نگفته بودند و این طور که من می‌دانم مبلغ واقعی بیشتر بوده است! حالا رحیمی که نیست، قطعا او توضیح‌های کامل و دقیقی را در این باره خواهد داشت.

وی در واکنش به اینکه آیا از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری نیمه نهایی جام حذفی در روز دهم فروردین 92 تمکین کرده‌اید، اظهار کرد: تاج به من گفت که با توجه به اینکه سپاهان اصرار داشت بازی در نیمه‌نهایی جام حذفی در این مقطع زمانی باشد، بنابراین فکر کردیم مناسب‌ترین زمان برای دو تیم همین تاریخ است. اما بعد که من با رحیمی صحبت کردم به من گفت که ما بحث دیگری هم داشتیم!

قائم مقام باشگاه سپاهان: به هر حال من بیشتر از این در جریان نیستم، رحیمی هم که نیست، باید صبر کنیم او از سفر برگردد و ببینیم این تاریخ را می‌پذیرد یا خیر. سپاهان به برگزاری بازی در آن مقطع خیلی هم اصرار ندارد. ما می‌دانیم بازی در آن زمان هم برای سپاهان و هم استقلال سنگین است چون آنها هم باید به عربستان بروند و مسابقه دشواری را در پیش دارند و شاید بیشتر از ما هم ضرر کنند.

وی دیباره دیدار سپاهان و الغرافه هم گفت: خوشبختانه همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی برابر این حریف انجام دهند. البته تیم ما سوشاک و حسین پاپی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی سایر بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند. امیدوارم دو مصدوم ما هم به بازی برسند. هدف ما کسب هر سه امتیاز بازی و ماندن در صدر جدول گروه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)