مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تربیت بدنی گفت : تمام اختیارات پرسپولیس به حبیب کاشانی تنفیذ شده.

سعيدلو رييس مجمع پرسپوليس است و براي كاشاني حكم سرپرستي موقت امضاء كرده است. كاشاني مشاور عالي سازمان تربيت‌بدني است بنابراين مي‌تواند به بهبود وضعيت پرسپوليس كمك كند و در واگذاري اين باشگاه به بخش خصوصي نقش موثري داشته باشد. سازمان تلاش مي‌كند نقش دخالت بر روي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس كه گاهي اوقات به صورت مستقيم يا غيرمستقيم اعمال مي‌شود را به شكل حمايت و نظارت تبديل كند. من دوست ندارم در هيچ زماني درباره دو تيم استقلال و پرسپوليس پاسخگو باشم چرا كه پاسخگويي در خصوص اين دو تيم وظيفه‌ي من نيست. ما متوليان ورزش كشور هستيم و استقلال و پرسپوليس بخش كوچكي از ورزش است. درست است كه اين دو تيم مخاطب زياد و ظرفيت زيادي دارند و از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار هستند ولي اگر ما بخواهيم به آن‌ها توجه‌ي ويژه داشته باشيم از حجم گسترده ظرفيت ورزش غافل خواهيم ماند. سعيدلو با ادبيات جدي در جلسه‌ي معارفه خود به اين مساله تاكيد كرد. او در جلسات مختلف به دنبال اين موضوع است كه اين دو تيم با آرامش و با ظرفيت بالا كار كنند چرا كه اين دو تيم هميشه به عنوان تيم‌هاي زيان‌ده معرفي مي‌شوند. سازمان تلاش دارد واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را طوري انجام دهد كه هيچ كدام از اين دو تيم آسيب نبينند چرا كه يكي از ظرفيت‌هاي ورزش كشور هستند. يكي از دغدغه‌هاي سعيدلو اين است كه اين دو باشگاه حتما به بخش خصوصي واگذار شوند ولي واگذاري به گونه‌اي باشد كه اين ظرفيت‌هاي خوب نابود نشوند و طرفداران خود را حفظ كنند.

 هواداران با استقلال و پرسپوليس زندگي مي‌كنند بنابراين واگذاري نبايد به گونه‌اي باشد كه آن‌ها فكر كنند سازمان تربيت‌بدني به يك باره اين تيم‌ها را رها كرده است. سعيدلو با حكمي كه براي كاشاني زده است تمام اختيارات را به وي تفويض كرده تا ضمن ساماندهي به پرسپوليس،‌ اين باشگاه را آماده واگذاري به بخش خصوصي كند. در حكمي كه سعيدلو براي كاشاني زده است حدود اختيارات مشخص نشده و توافق شده است كه كاشاني همه‌ي اختيارات را داشته باشد.

وی در خصوص پاسخ وزارت کشور به نامه سازمان تربیت بدنی در خصوص مدیران دو شغله گفت : از ارسال نامه‌ي سعيدلو به وزارت كشور براي حل مشكل دو شغله بودن حبيب كاشاني جهت قرار گرفتن در سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس بي‌اطلاعم. كاشاني و سعيدلو در جلسات مختلف با هم مذاكره مي‌كنند كه به اعتقاد من برگزاري جلسات منظم و مرتب ميان آن‌ها به نفع ورزش است. سعيدلو تلاش دارد از همه افرادي كه توانمند هستند و از همه ظرفيت‌هايي كه در ورزش موجود است استفاده كند تا كسي از دايره‌ي ورزش بيرون نماند. او بارها اعلام كرده كه حداقل رزومه افراد توانمند در حوزه‌هاي مختلف به سازمان ارائه شود تا پس از بررسي آن در صورت موافقت از اين اشخاص به نفع ورزش كشور استفاده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)