مرجع خبری پرسپولیس : محمد پروین هافبک سابق پرسپولیس در شرایطی به شاهین بوشهر پیوسته که به نظر می‌رسد نفوذ پدر او در عقد این قرارداد چندان بی‌تاثیر نبوده است.

 

این هافبک راست‌پا که شش، هفت سالی است که در فوتبال باشگاهی ایران حضور گاه و بیگاهی دارد، تنها در دو فصل نمایش خوب و قابل‌قبولی ارایه کرده است.

 

اول فصلی که مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود و دوم سالی که علی پروین عنان کار استیل‌آذین را در دست گرفته بود. او در همین زمان بود که به تیم ملی هم دعوت شد و زیرنظر علی دایی در مسابقات غرب آسیا پیراهن تیم ملی را به تن کرد.

 

با این حال محمد پروین در بازگشت به پرسپولیس کاملا ناموفق بود و بعد از بازی زیرنظر زلاتکو کرانچار، نیمکت‌نشین شد و حضور علی دایی نیز تغییری در وضعیت او پیش نیاورد و یکی دو نمایش ضعیف او را برای همیشه سکونشین کرد. او که البته قرارداد سال دوم با پرسپولیسش را هم تمدید کرد، باز هم فرصت بازی در جمع قرمزها را نیافت و در نهایت به دلیل پارگی رباط صلیبی خداحافظی تلخ و دردناکی با این تیم داشت.

 

محمد پروین در حال حاضر با شاهین در اردوی اتریش به سر می‌برد، اما اخبار ارسالی از ترکیه نشان می‌دهد که مسوولان سازمان لیگ قرارداد این بازیکن را ثبت نکرده‌اند. گفته می‌شود علت این سخت‌گیری این است که سازمان لیگ اطلاعی روی موضوع مصدومیت او زوم کرده و گفته است وی تنها در شرایطی می‌تواند قراردادش را ببندد که با یک تضمین پزشکی حتما تا دو ماه دیگر به مسابقات فوتبال بازگردد.

 

سازمان لیگ با این سخت‌گیری قصد دارد شائبه سفارشی بودن قرارداد محمد پروین را از بین ببرد. پروین که در اردوی شاهین در ترکیه مشغول تمرین است در صورتی که هیچ مشکلی نداشته باشد، در فصل بعد زیرنظر حمید درخشان کار خواهد کرد. در غیراینصورت کار او برای ادامه کمی مشکل است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)