چهارشنبه 25 دی(09:00)

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : قرمزپوشان به وزارت صنايع واگذار مي شوند؛ آبي‌پوشان به وزارت رفاه

باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس به زودي واگذار مي‌شوند.سرانجام پس از سال‌ها بحث در خصوص واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس، سازمان تربيت بدني تصميم به واگذاري اين دو باشگاه گرفته است. سازمان تربيت بدني در ادامه‌ي برنامه‌هاي خود براي خصوصي سازي ورزش به ويژه فوتبال چند ماهي است كه اقدامات جدي را در خصوص واگذاري پرسپوليس و استقلال انجام داده است. اقدامات نهايي در خصوص واگذاري اين دو باشگاه انجام شده است، به طوري كه قرار است پرسپوليس به وزارت صنايع واگذار شود، همچنين باشگاه استقلال به وزارت رفاه واگذار خواهد شد. از وزارت راه نيز به عنوان يكي از وزارت‌خانه‌هاي كانديدا براي واگذاري استقلال نام برده مي شود.
سازمان تربيت بدني در طرح جامعي كه در اين زمينه تهيه كرده است، قصد دارد كليه‌ي اختيارات خود در باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را ابتدا طي پروسه‌ي زماني پنج ساله به سازمان‌هاي فوق واگذار كند و در صورت موفقيت آميز بودن اين انتقال واگذاري اين دو باشگاه به صورت نهايي به بخش خصوصي صورت خواهد گرفت.
يكي از مقامات مسوول در اين زمينه گفت: كارهاي نهايي اين انتقال صورت گرفته و باشگاه پرسپوليس زودتر از استقلال واگذار خواهد شد. اين در حالي است كه طي روزهاي گذشته علي سعيدلو معاون اجرايي رييس جمهور وعده‌ي خبرهاي خوش براي باشگاه‌ پرسپوليس را به هواداران اين باشگاه داده بود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)