داستانی به درازای دورانی که اتفاقا" رییس فعلی هیئت مدیره آنها، مدیر عامل بود و لیست تیم هیچگاه به afcنرسید.آنجا قلعه نویی گفته بود فوقش جریمه اش را می دهیم. اینجا چه خواهند کرد؟

 گل؛ داستان نقل و انتقالات این فصل با همه فصول قبل فرق دارد. امسال اگر چه هیئت فوتبال تهران ، پرسپولیسی ها را نفر به نفر پای دفتر ثبت قراردادهاکشاندند اما در بند سیزدهم ماده 20 آیین نامه نقل و انتقالات آمده «قراردادها در سه نسخه تنظیم می شوند که یک نسخه بعد از مهر و امضای طرفین به بازیکن یا کادر فنی ارائه می گردد و دونسخه نزد باشگاه می ماند  که از این نسخ باید یک نسخه همراه فهرست اسامی در پایان نقل و انتقالات تحویل فدراسیون گردد»

در فرم قراردادها جایی برای مهر و امضای هیئت ها نیست اما در لیست تیم ها محلی برای این امر در نظر گرفته شده است.

یعنی باشگاهها باید وقتی همه نقل و انتقالات خود را انجام دادند در پایان مهلت نقل و انتقالات لیست خود را به هیئت ارائه دهند تا مشخص شود تا آخرین لحظه کدام بازیکنان را جذب کرده اند.هیئت لیست را تایید می کند و یک نسخه از لیست را نزد خود نگه می دارد.از سه نسخه قرارداد هم هیئت سهمی ندارد و ماجرا مانند ثبت نام تیم ها در مسابقات آسیایی است. آیا بازیکنان مثلا استقلال و سپاهان درafcدفتر را امضا می کنند؟ نه؛ صرفا" لیست تیم با تایید فدراسیون به آنجا ارسال می گردد.در بین تیم های لیگ برتری پرسپولیس تنها تیمی بود که بازیکنانش به هیئت رفتند!مابقی فقط به تایید لیست پرداختند.

نکته مهم آنجاست که استقلال در ساعت پایانی نقل انتقالات باید لیست خود را به هیئت تحویل و تایید می کرد. اکنون اگر استقلال بازیکنی را جذب کند و اعلام نماید در موعد مقرر آن را جذب کرده ، چگونه می تواند ثابت نماید؟

استقلال و لیست اسامی ان داستان کهنه ای دارند. داستانی به درازای دورانی که اتفاقا" رییس فعلی هیئت مدیره آنها، مدیر عامل بود و لیست تیم هیچگاه به afcنرسید.آنجا قلعه نویی گفته بود فوقش جریمه اش را می دهیم. اینجا چه خواهند کرد؟
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)