مرجع خبری پرسپولیس : پرونده آن ماليات 240 ميليون توماني هنوز باز است اما نه باشگاه پرسپوليس مقابل آن كوتاه مي‌آيد و نه افشين قطبي كه به همين خاطر نمي‌تواند به ايران بيايد.

 

آخرين بار شنيديم كه پرسپوليسي‌ها پرداخت بخشي از اين مبلغ را به عهده گرفته‌اند اما باز اتفاقي نيفتاد؛ انگار كه اصلا توافقي صورت نگرفته بود. حالا هم شايعه شده كه افشين قطبي و مدير برنامه‌هايش تصميم به شكايت از پرسپوليس به فيفا گرفته‌اند.

 

البته اين خبر را كسي تاييد نكرد و در تكذيب آن هم مهدي حاج باقر مي‌گويد: «اصلا اين حرف‌ها نيست و اتفاق تازه‌اي هم نيفتاده. خود من چون در سفر مكه بودم اطلاعي ندارم كه چه خبر شده ولي تا جايي كه قبلا پيش رفته بوديم، هنوز نتيجه‌اي نگرفته‌ايم. من قصد دارم در يك فرصت مناسب با مديران پرسپوليس جلسه بگذارم و درباره همين موضوع بحث كرده و يك راه‌حل پيدا كنيم. اينكه مي‌گويند مي‌خواهيم به فيفا شكايت كنيم دروغ است، ما قصد نداريم كار را به فيفا بكشانيم چون معتقديم اين مشكل قابل حل است. ما خودمان پرسپوليسي‌ هستيم و نمي‌خواهيم دردسري به دردسرهاي پرسپوليس اضافه كنيم. مي‌دانيم كاشاني هم آدمي نيست كه بخواهد اذيت كند يا كسي را به دردسر بيندازد. براي همين كمي بيشتر منتظر مي‌مانيم تا اوضاع مالي پرسپوليس سر و سامان بگيرد و بعد سر فرصت مي‌نشينيم صحبت مي‌كنيم و دنبال راه چاره مي‌گرديم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)