شنبه 15 فروردین(23:12)

مرجع خبری پرسپولیس: مدیر برنامه های افشین قطبی با اشاره به مذاکره فدراسیون فوتبال با قطبی برای هدایت تیم ملی ایران گفت : هدف قطبی صعود ایران به دور دوم جام جهانی است .

مهدی حاج باقر گفت : یكشنبه 9 فروردین رئیس فدراسیون فوتبال در مذاكره تلفنی پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی ایران را به افشین قطبی ارائه و قطبی هم اعلام كرد با توجه به شناخت خود از فوتبال كره و امارات صعود تیم ملی ایران را غیر ممكن نیست .

حاج باقر افزود: قطبی هدف خود را حضور ایران در دور دوم جام جهانی عنوان كرد و پس از این مذاكرات صحبت دیگری صورت نگرفته است و در انتظار تماس فدراسیون فوتبال هستیم .

وی با اشاره به صحبت های اخیر مهدی تاج مبنی بر اینكه قطبی به احتمال فراوان سرمربی تیم ملی ایران خواهد شد افزود : انتخاب قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بهترین تصمیم است و قطبی برای هدایت تیم ملی موفق خواهد شد .

وی درباره اینكه چرا قطبی پس از ترك پرسپولیس بیكار است با اشاره به اینکه هم گفت : فیلیپ تروسیه ، فرانك رایكارد و دیگر مربیان بزرگ دنیا تیمی ندارند و اینكه گفته می شود، قطبی پیشنهادی نداشته است،دروغ است،زیرا وی پیشنهادات بسیاری داشته است .

مدیر برنامه های افشین قطبی همچنین گفت : برای رفع این شائبه كه قطبی به علت حضور در باشگاهی دیگر پرسپولیس را ترك كرده است،وی بسیاری از پیشنهادات را رد كرد .

مهدی حاج باقر افزود: قطبی از باشگاههای اروپا و عربی پیشنهاد داشت،ولی فصل به پایان خود نزدیك می شد و صلاح نبود تیمی را كه نمی شناسد،تحویل بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)