چهارشنبه 19 فروردین (15:50)

مرجع خبری پرسپولیس: افشین قطبی از هوادارانش خواست تا حامی تیم ملی کشورمان باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس و گزینه مردمی برای حضور روی نیمکت تیم ملی که باری دیگر از سوی مسئولان ورزش کشور نادیده گرفته شد در گفت و گویی کوتاه خواستار اتحاد ملی برای صعود به جام جهانی شد.

 قطبی گفت:« قبل از هرچیز باید از همه مردمی که در این مدت ، دوباره به من لطف داشتند و از من حمایت کردند ، تشکر کنم. من هم مثل همه مردم ، دوست داشتم که می توانستم در راه صعود تیم ملی کشورم به جام جهانی ، کمک کنم اما این فرصت را پیدا نکردم.»

به رغم برخورد دوگانه و همه تهمت هایی که در این مدت به قطبی زده شد او پس از عدم انتخابش برای هدایت تیم ملی گفت: « مهم نیست که چه اتفاقی افتاده ، حالا مهمترین اتفاق پیش روی فوتبال ایران صعود به جام جهانی است . با تمام وجود لحظه شماری می کنم که پرچم کشورم پیشاپیش بازیکنان تیم ملی در ورزشگاه های افریقای جنوبی ، وارد زمین چمن شود. هرچند کار سختی برای صعود در پیش داریم اما باید همه دست در دست هم دهیم و با حمایت از تیم ملی شرایط صعود تیم را فراهم کنیم.»

او همچنین در اقدامی بی سابقه برای کمک به محمد مایلی کهن اعلام آمادگی کرد و گفت:« در این شرایط بحث رویاهای یک ملت است و همه ما باید از سرمربی جدید حمایت کنیم و من به عنوان نفر اول آماده ام تا تجربه و شناختم از فوتبال کره را در اختیار مایلی کهن بگذارم و هر زمان که او بخواهد برای کمک به تیم ملی آماده هستم.» این اعلام آمادگی از سوی قطبی درحالی اتفاق می افتد که سال قبل محمد مایلی کهن مصاحبه ای تند را علیه او انجام داد و اتهاماتی بزرگ را به زندگی شخصی این مربی وارد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)