تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر گهر دورود به مرحله یک چهارم حذفی صعود کرد و حریف ابومسلم شد.

پرسپولیس نیوز، دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه تختی دورود و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 13:30 برگزار شد که استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

ایمان موسوی در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد. استقلال به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کرد و روز 20 دی ماه باید در تهران به مصاف ابومسلم مشهد برود.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.

مسئولان باشگاه استقلال بر سر برگزاری بازی  با گهر که در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد در شهر دورود و با میزبانی این تیم با سازمان لیگ چالش زیادی داشتند و در نهایت تهدید کردند سازمان لیگ را روی سر مسئولانش خراب می کنند!

استقلال پس از گهر باید به مصاف ابومسلم دسته اولی در مرحله یک چهارم نهایی برود.

 

پس از شکست خانگی تیم گهر مقابل استقلال و صعود تیم تهرانی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی به تشویق تیم خود پرداخته و سپس بازیکنان و کادر فنی استقلال را تشویق کردند.

 

*تماشاگران تیم گهر پس از پایان بازی با کنایه نسبت به مدیر عامل آبی پوشان شعار می دادند« فتح الله شوالیه، میزبانی گهر عالیه».

 

* تعداد دیگری از طرفداران گهر شعار می دادند عادل با عدالت، حمایت حمایت.

ترکیب گهر دورود: شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، محمود شفیعی، عمار نیک‌کار، رضا کار دوست( از دقیقه 90 مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، مجید خدا بنده لو، تقی نایبی، محمد پروین( از دقیقه 74 امید خراجی)، امین ترکاشوند، حامدپور عمرانی

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، علی حمودی( از دقیقه 46 مجتبی جباری)، ساموئل، جواد نکونام، حسن اشجاری، ایمان موسوی( از دقیقه 89 آرش برهانی)، عباس محمدرضایی و فرزاد حاتمی( ۹۰+۲ حنیف عمران زاده)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)