مرجع خبری پرسپولیس : بحث حضور مصطفي آ‌جورلو در تبريز بازار شايعات در خصوص سرمربيگري قلعه‌نويي در تراكتورسازي و تغيير مديريت در اين باشگاه را قوت بخشيده است.

 

منتفي شدن حضور امير قلعه نويي در تيم سپاهان به دليل اختلاف نظرهاي مالي بين سرمربي 2 فصل اخير سپاهان با مديران اين مجموع بيشتر از آنكه براي سپاهان خبرسازي داشته باشد، باعث ايجاد شايعه در بين باشگاه هاي ديگر شده است.

 

در همان روزهاي ابتدايي مشخص شدن منتفي شدن ادامه همكاري قلعه نويي با سپاهان اولين شايعه مربوط به بازگشت اين سرمربي به استقلال بود. پس از چند روز كش و قوس در اين باره و پيچيدن اين خبر كه مسئولان استقلال با قلعه نويي جلسات پنهاني داشته سرانجام علي فتح الله زاده كه بارها تاكيد كرده به دليل قرارداد با مظلومي نمي تواند سراغ امير قلعه نويي برود، به طور كل بازگشت “ژنرال آبي ها ” به اين مجموعه حداقل در شرايط فعلي به تاريخ پيوست.

 

بعد از استقلال اولين گزينه براي حضور قلعه نويي در فصل جديد تيم تراكتورسازي تبريز است، هر چند كه پيش از پايان فصل بود كه خبر تمديد قرارداد فراز كمالوند سرمربي اين تيم با باشگاه تراكتورسازي مطرح شد با اين حال به نظر مي رسد در تبريز اتفاق هايي در حال رخ دادن است كه نمي توان از كنار آنها بي تفاوت گذشت.
اين روزها فقط صحبت از حضور امير قلعه نويي در تراكتورسازي نيست بلكه قضيه به تغيير مديريت در اين باشگاه هم باز مي گردد.

 

هنوز تا پايان فصل به پايان رسيده 2 ماهي باقي مانده بود كه زمزمه هايي مبني بر حضور مصطفي آجورلو كه اين روزها مديريت ورزش سپاه را بر عهده دارد، در راي مديريت باشگاه تراكتورسازي مطرح شد.
پروژه‌اي كه در چند روز اخير در بين محافل خبري پيچيده اين است كه آجورلو قرار است به زودي مديريت باشگاه را بر عهده گيرد و امير قلعه نويي هم با تراكتورسازي به عنوان سرمربي وارد ميدان شود.

 

با وجود همه اين شايعات سايت رسمي باشگاه تراكتورسازي روز گذشته بياينه اي روي خروجي خود قرار داده است كه حداقل پروژه حضور آجورلو در باشگاه تراكتورسازي را تكذيب كرده است.

 

متن اين بيانيه به شرح زير است:

“روابط عمومي باشگاه طي اطلاعيه اي در خصوص شايعات در مورد تغييرات در باشگاه تراكتورسازي اعلام نمود با ورود آقاي آجرلو به تبريز براي انجام ماموريت متاسفانه شايعاتي مبني بر تغييرات مديريتي منتشر شد كه اين باشگاه اخبار منتشر شده را تكذيب نموده و اعلام مي نمايد تمامي اركان باشگاه كماكان به كار خودشان ادامه مي دهند هرچند هر تصميمي گرفته شود در اسرع وقت به اطلاع هواداران خواهد رسيد و شايعه پراكني در اين مقطع حساس بسيار براي تيم تراكتورسازي مضر است.
روابط عمومي باشگاه ”

 

نكته قابل توجه اينجاست كه هنوز هيچ مرجع رسمي در باشگاه تراكتورسازي مذاكره با امير قلعه نويي را تكذيب يا تاييد نمي كند و اين نشان مي دهد كه بايد منتظر شنيدن خبرهاي جالبي چه در زمينه جذب مربي و چه در زمينه حضور بازيكنان نام آشنا از تراكتورسازي بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)