مرجع خبری پرسپولیس : عزيزمحمدي: مطمئن باشيد براي آنهايي كه سقف را رعايت نكنند كارت صادر نمي‌كنيم و سفت و سخت پاي حرف‌مان ايستاده‌ايم. در روزهاي اخير اين شايعه دهان به دهان پيچيد كه بعضي از مربيان و بازيكنان از جمله امير قلعه‌نويي و سيدمهدي رحمتي كه جزو گرانقيمت‌هاي فوتبال ايران هستند.

 

فوتبال ايران در حال حاضر فصل نقل و انتقالات را پشت سر مي‌گذارد. در اين ميان تعيين سقف قرارداد همه چيز را تحت و شعاع قرار داده و خيلي از مربيان و بازيكنان بدون در نظر گرفتن اين سقف قراردادهايي امضا مي‌كنند كه مبالغ آن از 500 ميليون تا يك ميليارد تومان است.در روزهاي اخير اين شايعه دهان به دهان پيچيد كه بعضي از مربيان و بازيكنان از جمله امير قلعه‌نويي و سيدمهدي رحمتي كه جزو گرانقيمت‌هاي فوتبال ايران هستند، به سازمان ليگ احضار خواهند شد. براي هيچ كس قابل باور نيست كه رحمتي و قلعه‌نويي و خيلي‌هاي ديگر سقف قرارداد را رعايت كنند به همين دليل سازمان ليگ مي‌خواهد به طور جدي به اين مسأله ورود كند.

 

عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال كه آيا احضار قلعه‌نويي، رحمتي و بعضي از مربيان و بازيكنان ديگر به سازمان ليگ صحت دارد، به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« من از هيچ كس اسم نمي‌آورم ولي همانطور كه قبلا اعلام كرديم سقف قرارداد بايد توسط مربيان و بازيكنان رعايت شود و ما سفت و سخت پاي اين موضوع ايستاده‌ايم.»عزيزمحمدي در پاسخ به اين سوال كه آيا شما باور مي‌كنيد نفراتي مثل قلعه‌نويي، رحمتي و خيلي‌هاي ديگر 350ميليون تومان پول بگيرند، خاطرنشان مي‌كند:« من باز هم مي‌گويم كه از فرد خاصي اسم نمي‌برم ولي مطمئن باشيد هر مربي يا بازيكني سقف قرارداد را رعايت نكند كارت او را براي مربيگري يا بازي كردن صادر نخواهيم كرد حتي اگر تعداد آنها بسيار زياد باشد ما كار خودمان را انجام خواهيم داد.من حتي در اين مورد به باشگاه‌ها هم تذكر دادم.»

 

از عزيزمحمدي سوال مي‌كنيم كه يك باشگاه پول زيرميزي به فلان بازيكن را مربي مي‌دهد ولي به شما مبلغ واقعي را نمي‌گويد با اين شرايط چطور مي‌خواهيد بفهميد كه فلان باشگاه به شما راست مي‌گويد يا دروغ كه عزيزمحمدي در جواب مي‌گويد:« تا زماني كه به اين نتيجه نرسيم كه بازيكن يا مربي سقف قرارداد را رعايت كرده است كارت مربيگري يا كارت بازي را صادر نخواهيم كرد. به هر حال راه‌هايي وجود دارد كه ما بتوانيم در مورد رعايت كردن يا نكردن سقف قرارداد به يقين برسيم و باز هم مي‌گويم كه اين موضوع را جدي خواهيم گرفت.»

 

عزيزمحمدي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين موضوع صحت دارد كه عده‌اي از بازيكنان و مربيان را احضار كرده‌ايد، مي‌گويد:« كلمه احضار را به كار نمي‌برم ما با بعضي از آنها حرف زده‌ايم و مي‌خواهيم كه همه همكاري كنند. اگر سقف قرارداد توسط بازيكن يا مربي رعايت نشود مطمئن باشيد كه آنها را از مربيگري يا بازي كردن محروم خواهيم كرد.»عزيزمحمدي در حالي از محروميت آنهايي كه سقف قرارداد را رعايت نكردند خبر مي‌دهد كه پي بردن به مسائل پشت پرده و توافقاتي كه به صورت پنهاني انجام مي‌شود بسيار سخت است. بعيد به نظر مي‌رسد مربي‌اي يا بازيكني محروم شود هرچند كه مرور زمان همه چيز را ثابت خواهد كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)