امیدوارم شرایط بازگشت شیث فراهم شود
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اين برد را به هواداران تبريك مي‌گويم اما بايد هميشه مثل نيمه دوم بازي با استيل آذين باشيم.

 

حبيب كاشاني پس از شكست استيل آذين در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحال هستم كه امروز با حضور هواداران بيشتري نسبت به قبل به 3 امتياز بازي رسيديم تا به هدف خود يعني رسيدن به صدر جدول نزديك تر شويم.

 

وي افزود: در نيمه اول كمي در حد و اندازه خودمان نبوديم اما در نيمه دوم بازيكنان ما از جان مايه گذاشتند و نتيجه‌اش هم اين بود كه با صحبت‌هاي كادر فني به 3 امتياز شيرين رسيديم. من اين برد را به همه هواداران تبريك مي‌گويم.

 

 

كاشاني ادامه داد: بايد قبول كنيم استيل آذين تيم خوبي بود و مهره‌هاي خود را به اين بازي رساند. خوشحاليم كه در اين بازي شرمنده هواداران نشديم و به هدف خود رسيديم. اميدوارم در بازي‌هاي آينده نيز اين پيروزي‌ها تداوم داشته باشد.

 

کاشانی در پایان در خصوص شیث رضایی گفت: هيچ مشكلي با رضايي ندارم اما در تصميمات فني نيز دخالت نخواهم كرد ، به طور حتم كادر فني و كميته انضباطي باشگاه درخصوص اين بازيكن تصميم گيري خواهند كرد. اميدوارم درنشست كميته فني اين باشگاه كه روز دوشنبه برگزار خواهد شد شرايط بازگشت شيث رضايي به تيم فراهم شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)