مرجع خبری پرسپولیس : زلاتكو كرانچار پس از تساوي صفر بر صفر مقابل فولاد اظهار داشت: فولاد فقط 15 دقيقه تيم بود و بعد از آن پرسپوليس كاملا صاحب ميدان بود. (اين صحبت كرانچار باعث خنده دسته جمعي خبرنگاران حاضر در سالن كنفرانس شد.)
وي افزود: داور يك پنالتي براي پرسپوليس نگرفت و نتيجه را عوض كرد. به فولاد تبريك مي‌گويم كه تيم سرحال و قبراقي است و اعلام مي‌كنم هيچ تيمي در ليگ برتر توانايي ايستادگي مقابل فولاد را ندارد.

سرمربي كروات پرسپوليس ادامه داد: ما براي 3 امتياز بازي به اهواز آمده بوديم اما بازيكن تمام كننده براي پيروزي نداشتيم.
كرانچار با اشاره به حضور حبيب كاشاني در اهواز گفت: حضور او باعث دلگرمي تيم شد. او به من و بازيكنان اعتماد كامل دارد اما اين را مي‌دانم نتايج بازي‌ها عاقبت مربيان را مشخص مي‌كند.
اين مربي در پاسخ به اين سئوال كه چرا از خليلي استفاده نمي‌كند گفت:

بازيكنان بر اساس شايستگي در تمرين انتخاب مي‌شوند.
قبل از شروع نشست خبري كرانچار، فقط يك صندلي در اتاق كنفرانس وجود داشت و مسئولان هيات فوتبال اهواز براي نشاندن مترجم كرانچار كنار او يك ميز آوردند و مترجم سرمربي پرسپوليس مجبور شد روي ميز بنشيند.

 

 

وي با استقبال از حضور كاشاني در راس امور مديريتي پرسپوليس، تصريح كرد: اعتقاد دارم نگاه مديريت جديد باشگاه نگاه خوبي به ماست و به كادر فني اعتماد دارند، ولي اين نتيجه‌گيري تيم است كه سرنوشت ما را تعيين مي‌كند. از مديريت جديد رضايت دارم، كاشاني فوتبال را خوب مي‌شناسد. احساس مي‌كنم كه از يك حامي خوب برخورداريم و باوجود نتيجه مساوي كه در اهواز كسب كرديم حضور كاشاني در اين بازي نشان از حمايت خوب از ما دارد.

 

وي درخصوص بازي آينده پرسپوليس مقابل ملوان، گفت: هر مسابقه و هر بازي براي ما مهم است و بايد آگاه باشيم كه اشتباهاتي كه در گذشته داشتيم ديگر تكرار نشود. تيم‌هاي شهرستاني هميشه باانگيزه مقابل تيم ما بازي مي‌كنند و اين كار را براي ما سخت مي‌كند. براي بازي آينده و بازي با ملوان برنامه خاصي داريم.

 

سرمربي پرسپوليس در خصوص نداشتن بازيكن تمام كننده گفت: من معتقدم كه بازيكن تمام‌كننده داريم اما كمي خوش‌شانس نبوديم و داور موقعيت پنالتي ما را نگرفت. تيم ما در اين بازي فرصت‌هاي زيادي داشت كه نتوانست به گل تبديل كند. بازيكنان خط حمله‌مان دقت كمتري در اين بازي داشتند. 

 

 وی در پاسخ به این سئوال که فولاد بعد از این بازی 5 بازی را در تهران برگزار می کند و باید امتیازات کافی را کسب نماید گفت: ما برای هر دیدار بدنبال کسب هرسه امتیاز هستیم. به همین دلیل باید اشتباهات خود را بخصوص در تهران کاهش دهیم و در نتیجه گیری خوب عمل کنیم اما یک مشکلی که در این بین وجود دارد این است که هر حریفی که در مقابل ما بازی می کند با انگیزه بسیار بالایی وارد میدان می شود و بازیکنان آن چندین برابر بازیهای گذشته انرژی مصرف می کنند ولی تمام این گمانه زنی های تاثیری در برنامه های فنی من نخواهد داشت و در بازیهای آینده تنها برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)