پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار تیم‌های نسف قارشی و پرسپولیس با تساوی خاتمه یافت.

دیدار برگشت تیم‌های نسف قارشی ازبکستان و پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه مرکزی قارشی آغاز شد که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب نسف قارشی: بوبور عبدوخالیکف، ایسلوم کنجبائف، جسور خاسونوف، ایلهوم رشیدخانف، عزیزجان گنیف، ادیلیجون خاموروبکوف، سیدولورخماتف، عمر اشموراداف، ایگور گولبان، اسلاوکو لوکیچ، سنجر کوواتف.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور.

دقیقه یک: ارسال فرشاد احمدزاده روی دروازه نسف با ضربه سر سیامک نعمتی همراه شد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: بازی دو تیم گره خورده بود و با پاس‌های بلند و درگیری در میانه زمین پیگیری می‌شد، اما پرسپولیسی‌ها حمله‌ای ترتیب دادند که با متوقف شدن سیامک نعمتی، داور در موقعیتی مناسب چسبیده به محوطه خطا اعلام کرد. این موقعیت می‌توانست فرصت خوبی برای گلزنی پرسپولیس باشد، اما داور تصمیم خود را عوض کرد و اجازه استفاده پرسپولیسی‌ها از این موقعیت را نداد.

دقیقه ۳۹: ارسال خطرناک روی دروازه پرسپولیس می‌توانست روی دروازه بیرانوند خطرساز شود که مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند.

دقیقه ۴۳: پاس خوب صادق محرمی برای علی علیپور به موقعیت خوبی برای گلزنی تبدیل شد، اما ضربه مهاجم پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)