مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن فصل گذشته پاس همدان گفت: با باشگاه پرسپوليس قرارداد داخلي امضا كردم ولي انصاري‌فرد ناگهان گفت تو را نمي‌خواهيم.

محمدرضا ماماني افزود: من حتي دو روز با پرسپوليس تمرين كردم ولي به يكباره به من اعلام كردند مدير عامل گفته است تو را از تيم كنار بگذاريم.

وي ادامه داد: من از سه تيم ليگ برتري پيشنهاد داشتم ولي به دليل پيشنهاد پرسپوليس با اين تيم ها قرارداد نبستم و به حرف انصاريفرد اعتماد كردم  و در حال حاضر در بلاتكليفي به سر مي‌برم.

وي در خصوص پيگيري قرارداد داخلي با پرسپوليس گفت: من قصد شكايت از انصاري‌فرد را ندارم ولي وي با اين كار شوك بزرگي به من وارد كرد.

ماماني در خصوص آينده‌اش گفت: در حال حاضر نمي‌دانم چه كار كنم ولي اگر مجبور باشم به تيم‌هاي ليگ يكي مي‌پيوندم زيرا چاره‌اي جز اين ندارم و بايد فوتبالم را ادامه دهم.

وي در آخر گفت: اميدوارم انصاري فرد اين كار را ديگر با هيچ بازيكن ديگري انجام ندهد زيرا با اين كار با زندگي يك جوان آينده‌دار بازي خواهد كرد.

مرجع خبری پرسپولیس : مامانی پیش از این اعلام کرده بود از هیچ کدام از تیم های لیگ برتری پیشنهادی دریافت نکرده و حالا مدعی می شود  پیشنهاد سه تیم لیگ برتری را به خاطر پیوستن به پرسپولیس نادیده گرفته.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)