سه بازی سنگین پیش‌رو داریم و اگر فقط یک امتیاز بگیریم، ماندنی خواهیم شد. تمریناتمان را آن‌قدر خوب انجام خواهیم داد که حداقل یک امتیاز بگیریم.

سایت گل؛ امین متوسل‌زاده، مهاجمی که چندان مقبولیت روی سکوها ندارد، روز گذشته به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و گل خوب و تاثیرگذاری را برای داماش به ثمر رساند و کمی بدشانس بود که محمد نوری گل‌ او را پاسخ داد و ضیافت پنالتی‌ها نیز رای به حذف این تیم داد. او در مورد شرایط داماش در این بازی به خبرنگار سایت گل گفت :

بازی برابر پرسپولیس چگونه بود ؟

باری خوبی بود. داماش به شدت شایسته‌ی پیروزی در جریان بازی بود، اما متاسفانه با کمترین اختلاف ممکن و با برخورد توپ با تیرک دروازه از رسیدن به آن‌چه لایق آن بودیم بازماندیم. البته در جریان بازی بی‌تجربه بودیم و تیزهوشی کریمی نیز سبب شد گل تساوی را دریافت کنیم.

گل خوبی زدی، این‌طور نیست؟

به هر حال جهانبخش سانتر بسیار خوبی را انجام داد و من نیز در موقعیت خوبی قرار داشتم و به موقع ضربه‌ی سر را روانه‌ی دروازه کردم.

در این فصل آمار خوبی داشته‌ای اما هنوز نیمکت‌نشینی ؟

به هرحال این تشخیص سرنربی است و تغییرات تاکتیکی سبب شده است که این‌گونه باشد.

داماش لایق پیروزی بود ؟

ما روز سختی را پشت سر گذاشتیم. بازی خوبی ارائه کردیم و انتظار پیروزی داشتیم. دوست داشتم همچون پنج سال پیش که با گل‌زنی برای پگاه به فینال راه یافتیم بار دیگر با گل من داماش راهی فینال جام حذفی شود. اما خوب تیزهوشی علی کریمی بر روی آن شروع مجدد سریع سبب شد تا نوری این آرزو را از ما بگیرد.

خطر سقوط داماش را تهدید می‌کند ؟

سه بازی سنگین پیش‌رو داریم و اگر فقط یک امتیاز بگیریم، ماندنی خواهیم شد. تمریناتمان را آن‌قدر خوب انجام خواهیم داد که حداقل یک امتیاز بگیریم.

مشکلات مالی باشگاه چطور است ؟

من در اکثر تیم‌هائی که حضور داشتم مشکلات مالی را تجربه کرده‌ام، اما امسال در داماش نوع بی‌سابقه‌ای از آن را تجربه کردم.

خودت در چه سطحی از آمادگی هستی؟

من شرایط خوبی را دارم، اما همیشه به نظر مربیان احترام می‌گذارم. در این فصل 5 گل زده‌ام و دو 2 پاس گل نیز داده‌ام، در شرایطی که اکثرا فیکس نبوده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)