خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه راه‌آهن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سایت رسمی باشگاه راه‌آهن، صادق رییسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه‌‌آهن در حکمی مجتبی محرمی را به عنوان مدیر تیم پیشکسوتان راه‌آهن منصوب کرد. مجتبی محرمی که سال‌ها در تیم‌های شاهین، پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده، فوتبال خود را از باشگاه راه‌آهن تهران آغاز کرد و از این باشگاه به فوتبال ایران معرفی شد. او در سال‌های 1359 تا 1362 در تیم‌های جوانان و بزرگسالان راه‌آهن زیر نطر مربیانی چون رضا وطنخواه و پرویز ابوطالب بازی کرد و با بازیکنانی چون رسول غنی‌زاده، مهدی فنونی‌زاده، مرتضی یکه و… هم‌بازی بود. او بعدها به عضویت شاهین و سپس پرسپولیس درآمد و به یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد.

مجتبی محرمی بعد از انتصاب به عنوان مدیر تیم پیشکسوتان راه‌آهن گفت: از اینکه چنین فرصتی به وجود آمد تا بتوانم در باشگاه دوران جوانی‌ام کار کنم خوشحالم. فوتبالم را از راه‌آهن شروع کردم و خاطرات خوبی از این باشگاه دارم. از مسئولین باشگاه که چنین فرصتی برای من به وجود آوردند تشکر می‌کنم.

محرمی درباره برنامه کاری‌اش اظهار داشت: برای شروع کار سختی داریم چون پیدا کردن و جمع و جور کردن پیشکسوتانی که خیلی‌هایشان غیرقابل دسترس هستند و بعضی‌هایشان هم در لیگ‌های مختلف تیم دارند، راحت نیست. ما اول از همه باید آنها را پیدا کنیم و بعد با هماهنگی باشگاه و امکاناتی که برایمان در نظر می‌گیرند، کارمان را شروع کنیم. به هر حال اگر این تیم تشکیل شود، خیلی از قدیمی‌ها دور هم جمع می‌شوند و خاطرات گذشته را زنده می‌کنند که این برای باشگاه و همه پیشکسوتان خوب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)