مرجع خبری پرسپولیس : همواره مردم بهترين واكنش ها را نسبت به مسائل، اتفاقات سياسى، اجتماعى و هنرى نشان داده اند و با شعور بالايى كه دارند، قدرت تجزيه و تحليل خوبى داشته و بهترين عكس العمل را نشان مى دهند.مسابقهSMS دوشنبه شب برنامه ۹۰ يك بار ديگر ثابت كرد كه مردم بهترين قضاوت را در مورد مسائل روز دارند. اين برنامه كه مخاطبان فوتبالى زيادى دارد، به خوبى نشان داد كه تنها با صداقت مى توان محبوبيت بدست آورد و وقتى كه قرار باشد اصل صداقت خدشه دار شود، آنگاه بايد منتظر تبعات آن بود.
نظر سنجى اين هفته برنامه ۹۰ در مورد بهترين و موثر ترين بازيكن نيم فصل اول ليگ نهم حرفه اى بود. چیزی که بر همگان تا کنون آشکار شده اینکه نتایج نظرسنجی های این برنامه که یکی از سرخابی های پاتخت گزینه ای در آن داشته باشد کاملا رنگ و بویی رنگی خواهد داشت . در نظرسنجی هفته گذشته مبنی بر محبوب ترین بازیکن پس از انقلاب پرسپولیسی ها نزدیک به 90درصد آرا به نفع خود مصادره کردند اما در نظرسنجی این هفته که مبنی بر انتخاب بهترین بازیکن نیم فصل بود با وجود اینکه نظرات بی طرف و فوتبالی بیشتری در آن دخیل بود باز هم یک بازیکن از پرسپولیس مرد شماره یک آن شد. پيش بينى مى كرديم كانديدا هاى پرسپوليس در نظر سنجى ۹۰ رأى بيشترى به خود اختصاص مى دهند چرا كه بر طبق اعلام AFC پرسپوليس با ۱۰۰ هزار تماشاگر در يك بازى ليگ قهرمانان آسيا، عنوان پر تماشاگرترين تيم آسيا در يك بازى را بدست آورد. در اين نظر سنجى كريم باقرى ۴۰ درصد آرا شركت كنندگان را بدست آورد و پس از او على كريمى توانست با كسب ۳۰ درصد آرا دوم شود اما در دل اين نظر سنجى يك پيغام بزرگ براى على كريمى این بازيكن استثنايى فوتبال ايران بود.
قطعاً پرسپولیس وقتى در آسيا مى تواند چنين ركوردى را به نام خود به ثبت برساند، در ايران هم پر تماشاگرترين تيم لقب مى گيرد و به همين دليل بود كه باز هم كريم باقرى و على كريمى در مجموع ۷۰ درصد آرا شركت كنندگان را بدست آوردند هر چند البته بسيارى از طرفداران استقلال و تيم هاى ديگر نيز به اين ۲ بازيكن مطرح فوتبال ايران راى داده اند اما پيغام هواداران پرسپوليس به على كريمى؛ اين نظر سنجى نشان داد هواداران به كسى رأى مى دهند كه عضو سازمان آن تيم باشد هر چند كه شخص مورد نظر، گذشته بسيار پر فروغى داشته باشد. به هر حال كريم باقرى و على كريمى به عنوان نمايندگان پرسپوليسى اين نظر سنجى مورد پرسش مخاطبان فوتبال قرار گرفتند كه كاپيتان سرخپوشان با ۱۰ درصد اختلاف نسبت به كاپيتان استيل آذين به عنوان نفر اول معرفى شد. اين نتيجه نشان مى دهد كه هواداران پرسپوليس كريم باقرى را كه در حال حاضر عضو اين تيم است را بر هر بازیکنی ارجح می دانند. حالا اگر بى انصافى نكنيم و بگوييم كه اين ۲ بازيكن هم سطح هستند، كمى بهتر است و قضاوت عادلانه اى است.
نكته اى كه در مورد على كريمى وجود دارد اين است كه در جريان انتقال او به پرسپوليس در نيم فصل، كاپيتان استيل آذين اظهار نظر رسمى نكرده و همه چيز را به باشگاه سپرده است، يعنى او عملاً توپ را در زمين مديران باشگاه انداخته است و از خودش سلب مسئوليت كرده است. كريمى به هيچ عنوان تمايل و علا قه قلبى اش به پرسپوليس را در اين شرايط علنى نكرده تا پايش را از اين ماجرا كنار بكشد اما نكته جالب تر اينكه هواداران پرسپوليس در بازى اين تيم مقابل استيل آذين،على كريمى با پرتاب پیراهن استیل آذین به قول معروف یکی به نعل کوبید و یکی به میخ! اول برای پیروزی تیمش سنگ تمام گذاشت و در پایان بازی پیراهن تیمش را بی ارزش ترین چیز معرفی کرد! به هر حال افکار مردم را نمی توان تغییر داد. مردم مسائل را خوب مى فهمند و هواداران پرسپوليس هم پيغام فرستادند که نام پرسپولیس برای آنان از هر نامی ارجح تر است. همان طور که در بازی با استیل فریاد «یه قرمز تو ایران/پرسپولیس قهرمان» را سر دادند. اميدواريم همه منتصبان به رنگ قرمز اين پيغام را شنيده باشند. هر چند على كريمى حق دارد به عنوان يك بازيكن حرفه اى به هر تيمى دلش خواست برود و با آن تيم حتى تيم محبوبش را نيز به خاطر شرافت بالاى ورزشى اش شكست دهد. در عين حال گلهاى سرنوشت ساز اخير كريم باقرى هم در انتخاب شدن وى مزيد بر علت شد
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)