هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خاطراتم با استقلال را خاک کرده ام و دیگر نمی خواهم به آن نیم فصل فکر کنم.

عباس محمدرضایی در گفت و گو با اوج ، درباره دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی تدارکاتی بسیار خوبی بود و بازیکنان ما محک بسیار خوبی خوردند. فکر می کنم به شرایط آرمانی نزدیک شده ایم و باید در چند روز باقیمانده تا شروع لیگ همه چیز ایده آل پیش برود.

وی ادامه داد: در بازی دیروز داور جو بازی را متشنج کرد. اگر می شد در این بازی های دوستانه هم داور سرشناسی سوت بزند بازی های قشنگ تری را شاهد خواهیم بود. داور باعث شد تا بازی از شرایط یک بازی دوستانه خارج شود و این زیبا نبود. پرسپولیسی ها بسیار خشن بازی می کردند.

هافبک پیشین استقلال همچنین گفت: من دیگر به استقلال فکر نمی کنم. خاطراتم با استقلال را خاک کرده ام و دیگر نمی خواهم به آن نیم فصل فکر کنم. در حال حاضر تمام فکر و ذکرم فولاد است و اینکه بتوانیم به اهدافی که داریم دست یابیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش از استقلال را دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: خیر، هنوز هیچ اقدامی برای گرفتن پولم انجام نشده است. امیدوارم ظرف چند روز آینده طلبم پرداخت شود و اگر این اتفاق نیفتد مجبور می شوم کاری که دوست ندارم را انجام دهم و از استقلال شکایت کنم.

محمدرضایی درباره دیدار هفته اول تیمش مقابل سپاهان تاکید کرد: سپاهان تیم بسیار خوب و پرمهره ای است. آنها در نقل و انتقالات عالی کار کردن و بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردند اما ما هم می خواهیم اولین گام را محکم برداریم.

وی در پایان افزود: امسال دو هدف داریم؛ یکی قهرمانی در لیگ و دیگری صعود از گروه آسیایی خود در لیگ قهرمانان. تیم بسیار خوبی داریم و شک ندارم می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)