محمد: براى دايى كم نمى گذارم


مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد هافبك تيم پرسپوليس با اشاره به ادامه همكارى با اين تيم در فصل بعد عنوان كرد:

عشق است فقط پرسپوليس. وى خاطرنشان كرد: هميشه به اينكه در تيمى مثل پرسپوليس حضور داشته ام افتخار مى كنم.او ادامه داد: بهترين تيم ايران كه به آن عشق مى ورزم فقط پرسپوليس است و دوست دارم تا دوباره فصل بعدى را هم در اين تيم حضور داشته باشم.وى افزود: هيچ مشكلى براى ادامه همكارى ام با پرسپوليس براى فصل بعدى وجود ندارد و اميدوارم با نظر مساعد مسوولين بتوانم دوباره قراردادم را با اين تيم تمديد كنم.


محمد با تاكيد بر اين مطلب گفت: كاركردن در كنار مربى بزرگى مثل دايى هم يك افتخار است و از اينكه در طول فصل به عنوان بازيكن براى او انجام وظيفه كردم بسيار خوشحالم.


هافبك تيم پرسپوليس عنوان كرد: براى من مهم نظر دايى است و هميشه تلاش كرده ام تا نظر مثبت دايى را نسبت به خود جلب كنم و براى پرسپوليس مهره تاثيرگذارى باشم.وى افزود: هرگز براى دايى كم كارى نخواهم كرد و در هر لحظه كه او از من خواست تا در زمين حضور پيدا كنم تمام تلاشم را مى كنم كه بهترين بازى ام را انجام دهم.

محمد با تاكيد بر اين مطلب گفت: مطمئن باشيد مى خواهم در پرسپوليس به افتخارات زيادى برسم و همچنين قهرمانى در ليگ در آسيا را با اين تيم جشن بگيرم.


وى اذعان داشت: پرسپوليس در اين فصل بايد در۳ جام حساس شركت كند و ما مى خواهيم تا در هر ۳ جام عملكرد خيره كننده اى را از خود به نمايش بگذاريم.وى خاطرنشان كرد: در فصل بعدى تمام تلاشم را به كار مى گيرم تا بتوانم نظر مثبت كادر فنى تيم ملى را هم نسبت به خود جلب كرده و يكى از بازيكنان ثابت در تيم ملى هم باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)