پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس و مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهتر از قبل بازی کرد. کالدرون تقریبا استخوانبندی تیم را به دست آورده است فقط باید از نظر بنده بازی به بازی سرعت اجرای تاکتیک بیشتر شود و این مساله می‌تواند به مهاجمان به ویژه علیپور کمک کند.

محمد پنجعلی در گفتگو با سایت باشگاه اظهار داشت: تیم پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان نه تنها برد خوب و روحیه بخشی داشت بلکه از خوب بازی کردن تیم هم خوشحال شدیم.

وی ادامه داد: در این بازی احساس کردم کالدرون تقریبا استخوابندی تیم را پیدا کرده و به قول معروف، تیم به دستش آمده است. این را با توجه به تغییراتی که در این بازی داد، احساس کردم. البته یک ایرادهایی هم وجود دارد که باید روی آنها کار کرد.

پنجعلی خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس از نظر تاکتیکی نظم بهتری پیدا کرده است ولی در اجرای تاکتیک به سرعت بیشتری نیاز دارد. سرعت کم در بازی پرسپولیس چه در بخش زیادی از حرکت‌های فردی و چه در انتقال بازی این فرصت را به حریف می‌دهد که سازماندهی دفاعی داشته باشد. این مساله با توجه به اینکه حریفان با تفکرات دفاعی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند، کار را برای بچه‌ها سخت می‌کند. البته انتظار می‌رود با شناسایی ترکیب اصلی و ایجاد هماهنگی، بازی به بازی سرعت تیم بیشتر شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس، تیم ملی و آسیا درباره شرایط گلزنی تیم و به خصوص وضعیت علی علیپور که درباره آن بسیار صحبت می‌شود، افزود: با توجه به آنچه می‌بینیم باید بگویم ذهن او بیش از حد درگیر شده است. این که کالدرون می‌گوید؛ مشکل علیپور به مسائل روحی بر می‌گردد، حرف درستی است. البته با وجود او نمی‌توان گفت که پرسپولیس گلزن ندارد ولی باید به او کمک کرد. کالدرون در یکی، دو بازی می‌تواند فشار را از روی او بر دارد. البته مسائل تاکتیکی هم تاثیر گذار است. اگر سرعت اجرای تاکتیک زیاد شود برای مهاجمان هم کمک خوبی است، چون جلوی سازماندهی دفاعی حریف را می‌گیرد و مهاجم با شرایط بهتری برای گلزنی روبرو می‌شود، البته مساله روحی و روانی نکته اصلی است. باید فشار را از روی علیپور کم کرد و به او روحیه داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)