کریم انصاری‌فرد و هادی نوروزی دو مهاجم خوب ایران هستند و ما باید خيلي حواس‌مان جمع باشد كه گل نخوریم

گل؛  مشکل مالیات ابراهیم شکوری با پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این بازیکن بسیار کنجکاو است تا بداند مبلغ کسر شده مالیات وی از قراردادش چه شده است. بازیکن حال حاضر سایپا در آستانه بازي با پرسپوليس از پیروزی مقابل سرخپوشان و آرزوی برگشت به این تیم صحبت کرد.

مقابل پرسپولیس بازی می‌کنی؟
اگر کادر فنی صلاح بداند مقابل این تیم به میدان می‌روم.

از حضور در سایپا راضی هستی؟
بله، خدا را شکر در تیم بی‌حاشیه‌ای بازی می‌کنم و چون که پیرامون این تیم حواشی وجود ندارد در آرامش کامل به سر می‌برم.

با تیمی بازی داری که یک زمان تعصب زیادی نسبت به پیراهنش داشتی.
بالاخره خیلی سخت است. اما شرایط و فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند مقابل تیمی که به آن علاقمند هستی بازی کنی. من هم می‌خواهم پولی که از سایپا می‌گیرم حلال باشد. بنابراین تمام تلاشم را می‌کنم تا مقابل پرسپولیس برنده شویم. شرایط در جدول خیلی سخت شده و سعی خودمان را می‌کنیم تا سایپا امتیاز بگیرد.

بعد ازجدایی ازکدام مقام مسئول پرسپولیس ناراحت بودی؟
از هیچ مربی و مدیرعاملي ناراحت نیستم. بالاخره هر مربی یا مقام مسئولی این اختیار را دارد که بازیکنان مورد علاقه خودش را جذب کند.

اما قضیه مالیات تو با این تیم هنوز حل نشده؟
متأسفانه این مشکل همچنان برای من و بازیکنانی که دو، سه سال پیش در پرسپولیس حضور داشتند وجود دارد. من نمی‌دانم 30درصدی که به خاطر مالیات از قراردادم کسر شده بود چه شده و این پول کجا رفته! باید این مبلغ به اداره مالیات می‌رسید اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

گویا سردار رویانیان مالیات مجتبی جباری را به خاطر کمک به استقلالی‌ها پرداخت کرده است؟
امیدوارم مالیات ما را نیز پرداخت کنند. سه سال است که هنوز این مبلغ که حدود 25 میلیون تومان است را به سازمان مالیات نپرداختند. شاید یکی از دلایلی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد همین قضیه باشد. زیرا این تیم مشکل فنی ندارد و از زمانی که گل‌محمدی سکاندار هدایت پرسپولیس شده عملکرد فنی و نتایج این تیم خیلی بهتر از گذشته شده است. من در جریان پرداخت مالیات جباری نیستم و کاری به این بازیکن و بازیکنان دیگر ندارم. من فقط در مورد خودم حرف می‌زنم. مالیات مرا از قراردادم کم کردند اما هنوز آن را پرداخت نکردند.

حالا می‌خواهی چکار کنی؟
کاری که از دستم برنمی‌آید. فقط می‌خواهم بدانم این پول کجا رفته است. به این هم کار ندارم که پرسپولیسی‌ها مالیات کدام بازیکنان را پرداخت کردند. آن‌ها می‌توانند مالیات کل کشور را پرداخت کنند اما من می‌خواهم آن‌ها مشکل مرا هم حل کنند.

قصد شکایت نداری؟
خیر، چنین قصدی ندارم و نمی‌خواهم از پرسپولیس شکایت کنم.

بگذریم، پرسپولیسی‌ها مقابل شما دو مدافع خودشان یعنی بنگر و نورمحمدی را در اختیار ندارند. شرايط اين بازي را چطور مي‌بيني؟

این تیم و مدافعینش جزو بهترین‌های ایران به شمار می‌روند. خوشبختانه پرسپولیس با گل‌محمدی خوب نتیجه می‌گیرد و من از این موضوع خوشحالم. اگر آن‌ها دو بازیکن خودشان را در اختیار ندارند ما هم چهار بازیکن اصلی‌مان غایب هستند.

و تقابل تو با انصاری‌فرد یا نوروزی؟

کریم انصاری‌فرد و هادی نوروزی دو مهاجم خوب ایران هستند و ما باید خيلي حواس‌مان جمع باشد كه گل نخوریم.

کدام بازیکن پرسپولیس تأثیرگذار‌ترین مهره این تیم است؟

محمد نوری جزو بهترین بازیکنان تیم است که می‌تواند روز خوبی را مقابل سایپا داشته باشد. اما حتم بدانید بچه‌های ما اجازه خودنمایی را به آن‌ها نخواهند داد.

دوست داری دوباره به پرسپولیس برگردی؟

مطمئنا آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است و آنهایی که از این تیم رفتند دوست دارند روزی دوباره به تیم محبوب‌شان برگردند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم، تلاشم را می‌کنم و اگر شرایط برایم مهیا شد دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم.

و پیش‌بینی بازی فردا؟

پرسپولیسی‌ها تمام تمرکزشان را برای جام حذفی گذاشتند. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم این بازی با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود. فقط این را می‌توانم بگویم كه تمرکز بازیکنان این تیم برای کسب سهمیه جام حذفی می‌تواند در بازی فردا به نفع ما تمام شود. هر چند سایپا نیز تیم جوان و یکدستی است و ما برای کسب این سه امتیاز هم‌قسم شدیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)