مرجع خبری پرسپولیس : ماجراي حضور مجدد عماد محمدرضا در فوتبال ايران به سوژه داغ رسانه‌هاي ورزشي تبديل شده است.

 

در حالي كه عمادرضا در حال حاضر در مصر به سر مي‌برد، هر روز خبر پيوستن او به يك باشگاه ايراني منتشر مي‌شود و جالب اينكه در همان روز، از سوي ديگر همين خبر تكذيب مي‌شود.

آن طور كه در مورد عمادرضا مطلع شديم او از شرايط جديدش در باشگاه الزمالك مصر راضي نيست. عبدالرضا سعدي مدير برنامه‌هاي اين بازيكن عراقي پس از آخرين گفت‌وگوي تلفني‌اش با عمادرضا در مورد آخرين وضعيت او مي‌گويد:

 

بعضي‌ها نوشته‌اند كه عمادرضا از باشگاه الزمالك مصر اخراج شده ولي چنين چيزي اصلا صحت ندارد چون عماد در حال حاضر با باشگاه الزمالك بازي مي‌كند و از اين لحاظ شرايط بهتري پيدا كرده است. البته در مجموع عماد دوست دارد كه به ايران برگردد و فوتبال ايران را به مصر ترجيح مي‌دهد. او در ايران شرايط بهتري دارد و خانواده‌اش با توجه به نزديكي عراق و ايران مي‌توانند كنار او باشند. اما در مصر شرايط فرق مي‌كند چون عماد فقط همسر و فرزندانش را در كنارش دارد و اين موضوع روي عماد تاثير منفي گذاشته است.»

در حالي كه عمادرضا فصل 2010- 2009 دو قرارداد با دو باشگاه ثبت كرده، ثبت قرارداد سوم از سوي اين بازيكن در طول يك سال، با حكم فيفا مردود است و حتي مي‌تواند محروميت يكساله اين بازيكن را دربر داشته باشد. سعدي در مورد مذاكرات عماد با باشگاه‌‌هاي ايراني مي‌گويد: «من ديشب با عمادرضا صحبت كردم. او از اين اتفاقات بي‌خبر است. من هم به عنوان مدير برنامه‌هاي او با كسي مذاكره نكردم. البته عماد تا پايان سال 2010 نمي‌تواند در تيمي بازي كند چون اگر او سومين قراردادش را در طول يك سال ببندد، از سوي فيفا يك سال محروم مي‌شود.»

البته در اين مورد هم راه حل خوبي وجود دارد تا عماد با خيال راحت به فوتبال ايران برگردد: «دي‌ماه سال 2010 تمام مي‌شود و چون وارد سال 2011 مي‌شويم، عماد مي‌تـواند تيمش را عوض كند. با توجه به اينكه آن زمان مصادف با تعطيلات نيم فصل ليگ ايران است، عماد مي‌تواند بدون هيچ مشكلي تيم جديدش را انتخاب كند. همانطور كه ماجراي حضور عماد را در حال حاضر تكذيب مي‌كنم، اين احتمال را هم مي‌دهم كه در نيم فصل دوم هر اتفاقي بيفتد.»

 

و اما بشنويد از آخرين وضعيت عمادرضا در باشگاه الزمالك مصر؛ مدير برنامه‌هاي عماد در اين مورد مي‌گويد: «عماد در دوران بدنسازي مصدوم شد و به همين دليل هفته اول بازي‌ها را از دست داد. در هفته دوم او فقط 20 دقيقه شانس بازي داشت و در بازي سوم در نيمه دوم به ميدان آمد و توانست پاس گل بدهد. اميدوارم وضعيت عماد بهتر شود و او بتواند با شرايط جديد كنار بيايد.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)